Gräsänka

publicerat i Tips!, Vardag;
Natten till idag var jag ensam hemma med min skatt. Men tyckte faktiskt det var otroligt mysigt. Dagen spenderades på shoppingcentret (jag önskar mig en klapp på axeln eftersom jag inte handlade något) med min mamma, alltså Belizes mormor. Sedan blev det fika här hemma medan lillan sov. Hur mysigt som helst att få umgås själv med min fina mamma.
 
På eftermiddagen åkte vi hem till ett par vänner innan det var dags att åka hem och lägga lillan för natten. Och vet ni vad!? Goa som dom är, så kom dom förbi med en matlåda till mig då dom vet att jag absolut inte lagar mat när jag är själv hemma! Hur fina får man bli!?
 
På kvällen kollade jag på en film i lugnan ro "Me before you", är det någon som sett den? Tyckte verkligen titeln inte riktigt passade handlningen. Eller vad tycker ni? I vilket fall som helst var den otroligt bra och en jättefin film!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Åh jag har länge vela se den filmen, men väntar på att den ska komma ut i svensk text, haha! Hoppas den är bra :D

Svar: Tack fina du <3 kommer gärna över på en kopp kaffe någon dag!

Svar: Finns nu med svensk text :D Bara att kolla!! <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Låter ganska härligt det det :).

Svar: Helt underbart :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Den filmen är så himla fin!

Svar: Verkligen!!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

Fin bild på dig, och så bra att allt gick bra :) mysigt att hänga på shoppingcentrum trots att du inte shoppade något, och tack för filmtipset har inte sätt den :) <3

Svar: Tack! :D Ja det var jättemysigt! Bara att kika, kanonfilm :D <3
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

så duktigt att du inte köpte något. Jag skulle inte klara av det, haha

Svar: Tack!! Nej det var jobbigt hahah ;)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av N:

Vad snällt att komma med matlåda!

Svar: Verkligen! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad gulligt av dom som kom förbi med en matlåda till dig :-D Kramis

Svar: Hur gulligt som helst :D Kram
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av MALIN:

Jag har fortfarande inte sett den filmen... Kanske borde göra det! Kram

Svar: Ja den är faktiskt bra! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Vano:

Vad snällt och omtänksamt utav dom att komma förbi med en matlåda till dig :)

Svar: Ja verkligen urgulligt :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Tina😊:

Vad snälla, underbara vänner du har som kommer med matlåda till dig! Dom får du vara rädd om!😂
Det klart jag kommer med matlåda! Du kan inte svälta!! Och mycket billigare än att beställa hem något!😍😍 älskar dig!❤❤

11:e kommentar, skriven , av Tina😊:

Vad snälla, underbara vänner du har som kommer med matlåda till dig! Dom får du vara rädd om!😂
Det klart jag kommer med matlåda! Du kan inte svälta!! Och mycket billigare än att beställa hem något!😍😍 älskar dig!❤❤

Svar: Du är underbar!! <3 <3
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Heléna:

Låter som en bra dag och härligt med en mamma/dotterstund :D Jag har aldrig sett den filmen, men blev nyfiken och tittade på trailern och den verkar bra så tack för tipset! Hoppas du får en fin kväll :D Kram <3

Svar: Ja det var fantastiskt! :D Den är en kanonbra rulle faktiskt! Tycker verkligen du ska ta dig tid att kika :) Kram! <3
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av linda:

Älskade den filmen :-)

Svar: sååå fin! :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

skulle vilja se den filmen :)

Svar: Den var kanon :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Mallan:

Åh den filmen har jag totalt missat. :)

Svar: Toppenrulle! :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Boel:

Låter som en härlig dag :)

Svar: Kanon! :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Men åå vad härligt. Vad gulliga som fixade en matlåda till dig. Och å ja en klapp på axeln ska du ha för noll shopping hahaha. Kramis

Svar: Visst är dom!! :D haha taack!!! Kram
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Vilken fin dag du hade! Fint att tillbringa tid med personer som betyder mycket för en. :)

Svar: Tack för din visade omtanke.

Kram

Svar: Jättehärligt :D
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Bambi:

Gud vad gulligt av dom! Jag lagar inte heller mat om jag är ensam hemma :P Är hopplös på det!

Svar: Verkligen!! :D Nej usch det är ju så förbannat tråkigt!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :