Dags för träning

publicerat i Vardag;
Idag är en sån där dag jag bara längtar efter. Min dag att få lite ensamtid med en vän och träning på köpet. Speciellt nu när B är inne i sin fas är det faktiskt lite extra skönt att få komma hemifrån en timme. Ser verkligen framemot kvällen. Förövrigt händer det inte så mycket här idag. Som det ser ut nu blir vi bara hemma och väntar på att sambon ska komma hem, trodde ju han blev sjukskriven en vecka till men eftersom ögat var mycket bättre redan igår så blev det jobb för honom idag. Så här sitter jag nu med en varm kopp kaffe, Belize sover och jag tittar på allt stök på golvet som borde plockas upp efter hennes morgonlek, men tänker att det är lika stökigt så fort hon vaknar igen haha!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah - chic W:

Alltid skönt med träning med en vän :) Själv tränar jag med min fästman, det är väl fördelen med att inte ha barn än ^^

Svar: Ja helt underbart :D Åh vad roligt! Haha ja men verkligen, passa på :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Emma Broberg :

Härligt att komma iväg och träna lite!

Svar: Jätteskönt! :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Lät inte som en dålig dag! :)

Sv; ja, visst är det! Jag tycker om det väldigt mycket :D
Nej, det är inte alls roligt att gå där. Trist :/

Svar: Inte alls :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Kom på att jag glömde svara på din fråga! Min pappa har bara glasögon men fick en spricka ändå! Men va bra att din sambo mår bättre! Så himla söt bild.

Svar: Ahaa vad jobbigt! Ja jätteskönt :D Tack!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Skönt att komma iväg och träna :) Vill jag också göra, men just nu är jag skadad i knäet, så får vänta med det några veckor till..

Svar: Ja jätteskönt :D åh hoppas det blir bättre!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så härlig bild på Belize :D Hoppas du har haft en riktigt härlig start på veckan och att kvällens ensamtid med din vän har varit trevlig :D Jag arbetar som boendestödjare inom psykiatrin och finns som stöd i vardagen för människor i varierande åldrar som har svårigheter orsakade av psykisk ohälsa. Mycket tacksamt jobb och jag känner mig uppskattad <3 Kramar <3

Svar: Tack :D Ja verkligen!! Jaha vad intressant, måste vara otroligt spännande jobb :D kramar <3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Härligt att hans öga blivit bättre :)

Svar: Jätteskönt :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Mirre:

Men så söt hon är, och ja det är skönt att få egentid ibland och få vara vuxen och inte alltid mamma, förstår du hur jag menar =D

Svar: Tack! :D Jaa det är otroligt skönt faktiskt!!
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite träning! :)

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

härligt att träna!

Svar: Otroligt :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Johanna:

Alltid skönt med träning!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av carolines:

Men sötaste bilden!!

Svar: Eller hur :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Anita:

härligt! :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :