Babydejt

publicerat i Vardag;
TACK för era fina och stöttande ord, bara det gör att livet känns enklare. Stöd är verkligen något jag behöver och jag är såååå tacksam för era underbara kommentarer. Kom en liten tår när jag läste dessa..!
 
Igår hade vi en liten mamma-bebisdejt här hemma hos oss. Var himla roligt att träffa både mammor och bebisar i Belize ålder. Känns så viktigt att göra saker som får mig att må bra, och trots att man alltid är lite orolig inför nya saker så var detta så välbehövligt och så mysigt! Underbara barn och mammor!
 
Idag kommer min mormor hit och det är dags för andra samtalet hos psykolog. Trots att det känns mycket bättre så smyger sig ångesten på ibland, dock i betydligt mildare grad! Blev ett litet missförstånd här mellan mig och Belize imorse då hon tyckte det var dags att ta morgon klockan 6 medan jag gärna hade sovit en timme till. Men vi gick upp, jag han lagom ta en kopp kaffe och gå på toa, när jag kommer tillbaka har hon tvärslocknat haha! Nu är jag ju pigg! *asg*
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma :

Va roligt med massa bebisar o deras mammor :)

Svar: Jättemysigt var det :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Bambi:

Du har definitivt alltid mitt stöd :D Du är ju en grym tjej... med en så otrooooligt söt liten dotter :O Asså jag smälter!

Mysigt med babydejt :) Fick du chansen att föra förlossningsdepression på tal med de andra mammorna eller var det "bara" vanligt mammaprat?

Svar: Men åå tack så hemskt mycket vad det värmer att höra!! :)Nej vi pratade faktiskt lite kring det också och det var väldigt skönt att få vara öppen om det! :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av http://siliiins.blogg.se:

Så söta bilder!! Kram

Svar: Tack! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Så mysigt med bebisdejt och bilden är så himla söt på dem! :-D Kram

Svar: Ja det var såå mysigt! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Josefine:

Så söta!!

Svar: Eller hur :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

men så mysigt :)

Svar: Verkligen! :)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men gud så söta bilder verkligen :)
och det är klart du ska få stöd av oss läsare, det förtjänar du!
Du verkar vara en riktigt bra mamma till Belzie!
Och lycka till hos psykologen :)

Svar: Tack snälla du! Vad fint sagt av dig, blir jätteglad!!! :DKram
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vad mysigt :) Det ser såååå härligt ut! Kram

Svar: Det var underbart! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Hoppas att ni fár en fin dag!! Kramar

Svar: Tack! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Marie:

Men ohh så myysigt, mamma/bebisdejtarna saknar jag då man var mammaledig

Svar: Jaa det är verkligen underbart!
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad mysigt!

Svar: Supermysigt :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :