Förskoleplats

publicerat i Vardag;
Vi har äntligen fått besked om att Belize har fått en plats på förskolan så igår var vi och besökte stället. Det kändes verkligen superbra direkt! Belize struntade fullständigt i mig och började leka på en gång så jag har en känsla av att allt kommer gå relativt smärtfritt, so far so good :)
 
I helgen var jag ut och firade en av mina bästa vänner som fyllt 25. En helgalen och lyckad helg. Träffade på en trollkarl av rena slumpen och jag som tyckt att jag är helt okej smart, är inte ett dugg smart längre *asg*
Fattade verkligen ingenting hahah!
 
Idag skiner solen så när lilla damen vaknar så kör vi på en heldag ute! :) Vad har ni för planer idag?
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att ni gillade förskolan och att hon verkar redan trivas! <3 Kramis

Svar: Ja jag håller tummarna att det fortsätter så :D Kram <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

skönt att det kändes bra:)

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vad roligt att ni tyckte om förskolan :) Kram

Svar: Ja verkligen :D Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Mirre - Sweetwords:

Jag tycker också William & Noora är på första, men hehe jag hade inte rangordnat dem ;)

Oh vad roligt att det känns bra, och så fin du var

Svar: Ahaa i see ;) haha!Jaa det känns så skönt :D tack snälla du!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Åh vad härligt att ni fick platsen ni ville ha!

Svar: Sån himla tur :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av elin:

Roligt att hon trivs så mycket , kramis!

Svar: Ja verkligen! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul med besked om förskoleplats och att det gick så bra :)

Svar: Jätteskönt :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Anita:

Härligt :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Grattis till bra förskoleplats!! när är det dags?

Svar: Tack! :D Hon börjar den 24e April :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Vad roligt! Grattis till förskolan :D skönt att se att ditt barn verkade trivas bra. Hoppas att det fortsätter så :D

Sv; vad bra!! :D tack för gissningen <3

Svar: Tack snälla :D Ja vi håller tummarna! :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad härligt!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Vilka fina bilder! och vad roligt :)

Svar: Tack :D Ja otroligt!
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Ida:

Mysigt och va ute i de fina vädret :)

Svar: Super :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så underbart att ni fått förskoleplats, stort grattis! :D

Svar: Tack snälla du!! :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Heléna:

Härligt att det kändes så bra med förskolan :D Fina bilder :D Hoppas du får en underbar helg! Kramar <3

Svar: Verkligen <3 Tack så hemskt mycket :D Kramar
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Suzanne:

Jag har ju inga barn själv men har hört att det är mer smärtsamt för föräldern att lämna sitt barn och det är bäst att bara låta barnet springa iväg och leka och sedan får man hantera sina känslor efter man skiljt sig från barnet. Men inte vet jag, men det verkar ju vettigt.

Men så kul att det verkar bra, det underlättar. Det är ju ditt allt du lämnar ifrån dig. Jag har djur så det är viktigt för mig att det känns bra och tryggt om någon annan tar hand om dig.

Idag ska jag nog, vet inte. Trodde det skulle vara sol så hade planerat en dag i skogen med hunden men tar det imorgon, för förhoppningsvis blir det bättre väder. Ha det gott :D

Svar: Ja men jag tror du har helt rätt faktiskt. Kändes såå skönt att det kändes rätt och tryggt att lämna den största delen av mitt liv där :)
Haha jaha! Håller tummarna på bra väder denna vecka :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Alltså seriöst, har samma problem med trollkarlar- förstår ALDRIG var som pågår?!

Svar: Det är helt otroligt.....
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Gabriella:

Så härliga bilder!!

Svar: Tack:D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :