Morgonplanering

publicerat i Vardag;
Nu mera räknar jag inte tid.. jag räknar sysselsättning. Planen att ta en morgondusch gick i dessa tankar: Barnet har 10 småkex, vilket tar ca 2 sekunder per kex att äta upp. Okej! 20 sek där. Hon har även en halv pipmugg med vatten, det ger mig ca 30 sek till. Och just det, en leksak, det tar ungefär 10 sek för den att falla till golvet. Jag har alltså ca 1 minut på mig. Kör!!
 
Sedan dess har det varit full fart. Hunnit få lite ordning i hemmet och även varit med en vän och hennes son på det stora leklandet vi har. Belize är ju helt galen i bollhaven så hon spenderade sin stillasittande tid där i. Annars var det mest springa omkring som gällde.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Broberg:

Härligt med full fart, bara man kommer ihåg att stanna upp ibland <3

Svar: Självklart <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Men så stor hon blivit stora tjejen, fin väst hon har

Svar: Ja visst har hon :D Tack!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Haha det där känner jag igen från när mina barn var bebisar. Jag utnyttjade varje sekund med att hinna med annat. Egentligen onödig stress men så var det. Söta bilder på sötnosen <3 Kramis

Svar: Ja men visst gör man! Så himla dumt alltså.. Tack snälla du! Kramar!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Heléna:

Härliga bilder :D Hoppas du har haft en riktigt bra dag :D Kramar <3

Svar: Tack snälla du! :D Kram <3
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Anita:

Så fina bilder :D Kramiis

Svar: Tack snälla! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Bella:

Hoppas att du får en bra fredag, kram!

Svar: Tack detsamma! Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

haha aw! Theodor kryper alltid runt på golver i badrummet när jag duschar

Svar: Haha min tjej kunde aldrig krypa utan började gå direkt annars hade det varit perfekt ju! :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

åh vad mysigt ni ser ut att ha :)

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :