Mardrömmar

publicerat i Vardag;
Usch säger jag bara, vaknade upp ur världens mardröm i morse så nu har jag ingen lust alls att lägga mig och sova igen trots att Belize fortfarande sover. Kortfattat drömde jag att min fästman ville bryta förlovningen med anledningen att han bara att blåst mig under alla år och aldrig älskat mig på riktigt. Han gav mig Belize bara för att jag fortfarande skulle tro att han älskade mig.
 
Jag var tillochmed tvungen och smsa honom imorse för att fråga om han älskade mig på riktigt haha! Har ni haft en sån dröm någon gång när man är osäker på om det hänt på riktigt eller bara var en dröm? Berätta!
 
Nu sitter jag med en varm kopp kaffe och nyhetsmorgon på tvn i väntat på att lillskruttan ska vakna! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Heléna:

Fy så obehaglig dröm :( Tur att det bara var en dröm! Hoppas du får en riktigt fin fredag nu :D Kramar <3

Svar: Verkligen! Tack snälla du! :) Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Usch.. Den där drömmen är så himla jobbig att ha! Jodå, jag har själv också haft sådan mardröm, typ att killen min är otrogen eller liknande. Alltså man blir så nedstämd och ledsen, även fast killen ligger och sover med armarna runt mig då jag vaknar eller som du gjorde, man hör efter haha. Alltså det är så obehagligt med sådana drömmar :/ <3

Sv; ja, det är oerhört gott! Sådant bör man unna sig på morgonen :D

Svar: Ja fy, riktigt hemskt! Ja men det är verkligen så, blev ju arg på riktigt haha! Och ledsen framförallt!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Nej usch fy vilken jobbig dröm du hade men vilken tur att det bara var en dröm! Ni får pussas lite extra med varandra ikväll <3 Kramis

Svar: Jättejobbig! Ja så får det allt bli! Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Angelin :

Usch vaknade oxkså upp ur en mardröm imorse !! :/ skönt att vakna dock.. hatar mardrömmar !

Svar: Gjorde du!? Det förstör ju hela dagen..
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Usch hatar när en har sådana drömmar, drömde nyligen att jag förgiftade en kille min klass som sedan dog. Kände så konstigt att titta på honom dagen efter :)

Svar: Hemskt! Haha nämengud!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av radhuslivet.se:

Nää, vad hemskt 😔 Jag drömmer ofta saker som känns så verkliga när man vaknat. Ibland kan man fundera hela dagen, trots att man vet att det varit en dröm.

Svar: Ja jättehemskt! Men verkligen, jag var ju skitledsen när jag vaknade..
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

usch vilken mardröm :O

Svar: Inte alls rolig! :(
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Anita:

Men nej.. Avskyr mardrömmar! Man blir konstig i hela kroppen hela dagen efter det tycker jag :(

Svar: Ja visst, det kan verkligen förstöra en hel dag..
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Marie:

har också haft sådana drömmar, de blir jätteverkliga

Svar: Ja det är så hemskt!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

nej men fy så hemskt! jag drömde om ormar inatt och vaknade upp liv rädd haha

Svar: Verkligen! Du det lät inte alltför kul det heller haha!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :