Creepy Tisdag 5

publicerat i Oförklariga ting;
Idag tänkte jag dela med mig av en historia som hände här hemma precis innan jul. Redo?
 
"Min sambo hade gått och lagt sig innan mig och svärmor då han skulle upp och jobba dagen efter, vi satte i vardagsrummet och kollade på tv. Då vardagsrum och sovrum ligger på varsinn ända av lägenheten så ser man alltså inte dit bort. Vi hörde senare hur någon går upp och in i badrummet som ligger i anslutning till sovrummet. Svärmor frågar då mig om Marre är vaken. Nej det tror jag inte svarade jag men satt kvar i soffan.
En liten stund senare hör vi hur badrumsskåpet skramlar och jag säger till svärmor att han antagligen glömt att plocka ur linserna bara.
 
Några minuter senare behöver jag gå upp på toa. (min sambo stänger aldrig skåpet efter sig vilket driver mig till vansinne) Men badrumsskåpet var stängt och sambon snarkar gott i sängen. Berättar det för svärmor och hon tycker det verkar märkligt, men han kan ju ha somnat om snabbt.
 
Morgonen därpå frågade vi Marre om han varit upp något igår kväll efter att han lagt sig. Han tittar frågande på oss och säger att: Nej varför skulle jag varit det?? "
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men usch vad läskigt och kul att du delar med dig! Kramis

Svar: Ja vi är dock ganska vana haha! Kramar
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

uuuuh

Svar: haha jaa
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av freja lindsjö:

så läskigt :(

Svar: Vi är ganska vana haha!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Vad obehagligt!

Svar: Ja ibland är det lite obehagligt
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Ida ❉:

Obehagligt!

Svar: Ja ibland faktiskt!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Mirre - Sweetwords:

Men what???

Svar: Haha! Vi är dock ganska vana
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Heléna:

Lite småläskigt när det händer sådana saker! Hoppas du har haft en fin start på veckan :D Kram <3

Svar: Ja visst, dock är vi ganska vana haha :D Tack detsamma <3
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch så obehagligt!

Svar: Jo ibland men vi är så vana haha :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Linda:

Men whaaaaaat?

Svar: Tyvärr inte alltför ovanligt haha!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Tur du inte var ensam!

Svar: Ja vi är dock ganska vana haha :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Spännande, samtidigt som det verkar oerhört obehagligt. Har ni hört något sedan dess? Det som är så kul och bra (om man ska tro på mig, eftersom att jag inte direkt är en kunnig person utan endast troende på just andar/spöken) är att dem antingen busar eller bara vill göra sig hörd någon gång, men vill aldrig en person illa. Det tycker jag kan vara skönt att ha i å tanke då man hör något man inte direkt kan förklara ^^,

Sv; kul att du tyckte om inlägget! Till måndag kommer du har svarat rätt ;)

Svar: Ja alltså vi har ju fullt hus här dagarna i ända haha! :D Så jag är ganska van med att aldrig ha "lugn och ro". Oftast är det såklart snälla spöken eller familjemedlemmar så vi är inte alltför rädda :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Anita:

Men uuuuh... Obehagligt ju :(

Svar: Ja det var det verkligen!
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Ida:

Läskigt men de kan säkert varit någon som vart och hälsat på från andra sidan...

Svar: Ja jag skulle tippa på det :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Men åhhhh CREEPY!

Svar: Verkligen!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :