Äntligen igång igen!

publicerat i Vardag;
Har noll koll på hur länge ni följt mig här på bloggen. Men innan min graviditet så tränade jag varannan dag i ca 1 timme. Gick upp 25kg medan jag väntade Belize och efter ett akut kejsarsnitt kunde jag inte riktigt komma igång igen på det sättet jag ville. Promenader har blivit av, ofta, men inte själva träningen. Men i måndags, då hände det!
Min kära vän drog med mig på ett Tabatapass, det var sååå jobbigt men så himla kul!! Och imorgon ska jag gå på Zumba, så nu är jag äntligen igång igen. Två gånger i veckan kommer jag att träna igen. Alltid något :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

25 kg?! Det syns inte kan jag lova dig! :) Skönt att komma igång igen <3

Svar: Hahaha jaa!! Tack :D Superskönt är det <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av linah:

kul!!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av MALIN:

Härligt att vara igång igen! Jag borde också sätta igång med träningen igen - man mår ju så bra av det :) Kram

Svar: Ja man mår verkligen toppen :D Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

vad kul :D älskar tabata

Svar: Superkul är det :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad härligt! jag ska dansa första gången efter förlossningen nästa lördag. längtar!

Svar: Åh vad roligt!!! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att du har kommit igång med träningen och zumba är så himla kul :-D Kram

Svar: Ja det är himla kul :D Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh vad härligt!!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Lucy:

Gud vad roligt :) undrar själv hur jag kommer att komma igång med min träning efter att bebisen kommit ut men det löser sig säkert :)

Svar: Jaa det kommer när du känner dig redo :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Marie:

Härligt, kämpa på, roligt då man väl kommer igång =D

Svar: Tack! :D Ja verkligen!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Ahh, skönt att du har börjat komma tillbaka till dina gamla vanor ändå! :))

Svar: Ja superskönt :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Angelix:

Åå vad härligt! Duktig du är

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Linda:

Kul att komma igång igen :-)

Svar: Otroligt :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av N:

Vad skönt att du är igång igen :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh starkt jobbat! Vad är ett Tabatapass?

Svar: Tack! :D Har svarat på frågan i nästa inlägg :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Härligt :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men så härligt att du är på gång igen med träningen :)

Svar: Jätte härligt :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Bambi:

Åh starkt jobbat :D Zumba är så himla kul också! Du kommer klara det galant

Svar: Tack! :D Ja det var superkul!
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Sarah:

De e så himla kul me zumba :)

Svar: Ja det var kul :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :