Så många måsten

publicerat i Vardag;
Idag är en sån där dag där jag verkligen borde tvätta, dammsuga, diska, damma.. Suck är allt jag säger åt det. Nu sitter jag med en varm kopp kaffe medan min prinsessa ligger och sover. Så fort hon vaknar flyr vi fältet och åker till Belizes bästis! Skönt att slippa se detta kaos hahah! Så istället för att kolla mig omkring drömmer jag mig bort och låtsas vara på denna plats!
 
Förhoppningsvis hinner vi med en vända till shoppingcentret sen. Skulle verkligen behöva några nya träningsbyxor. Har ni några tips på affärer som har schyssta, inte alltför dyra brallor? Var köper ni era?:)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Jag har sådan dag idag, där det är massa att göra här hemma =(

Svar: Usch det är så tråkigt!!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Usch hatar att ha en massa måsten :/

Svar: Ja inte kul alls!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Isabella:

Man orkar aldrig ta tag i städandet...

Svar: Neej fy*piip*
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Caroline :

Det där xxl-stället på Erikslund (minns ej exakta namnet nu bara därför) kan ha billiga träningsbrallor! :)

Svar: A juste! :D Tack!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh haha det är så himla lätt att bara skita i städandet, och ibland är det ju värt att göra det också :P

Svar: Ja man får välja sina strider med hemmet ;)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av N:

Nej att städa är ju inte direkt det roligaste!

Svar: Usch nej..
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Stöket finns kvar när helst du är redo!

Svar: Det har du helt rätt i!
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

skönt att kunna fly haha :)

Svar: Verkligen haha :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av eva linah:

vackert!

Svar: Tack!!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av FrökenTV, bloggen om tv och film:

vilken fin bild

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :