Nu är hösten här

publicerat i Vardag;
Hörrni! Jag älskar hösten, alla mysiga stickade tröjor, alla härliga barnkläder som äntligen är lagom att pälsa på Belize med! Vi passade igår på att gå ut i det härliga, soliga, lite blåsiga väder för en promenad med Bellans bästis och även min. Hade en jättemysig förmiddag i lekparken där barnen gungade. Då Belize kompis går utan större problem och Belize endast går med hjälp hade hon lite svårt att hänga med men kämpade trots det på hahah!
 
Vad har ni för favoritårstid? Min egentliga är väl sommaren, men jag älskar allt mys som hösten tar med sig!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh så himla söt!!

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Heléna:

Jag älskar hösten och det är min favoritårstid! Älskar alla vackra färger i naturen, att få tända en massa ljuslyktor om kvällarna, sköna stickade tröjor och prasslande löv under fötterna när man är ute och går :D Så fina bilder och din dotter är ju söt som en liten docka :D Hoppas du får en jättefin helg! Kram <3

Svar: Det kunde jag inte sagt bättre själv!! Helt underbart!!Men åh tacka snälla du! :) Kram <3
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Emelie Karlsson:

Älskade höst!

Svar: Underbart :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag gillar också hösten och så fina bilder :-D Kramis

Svar: Underbart! Tack snälla! Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av SOFIA:

sv: åh, tack :D
Så vacker höstbukett!

Svar: Visst är den :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Marie:

Ja hösten gillar jag också och roligt då man får börja klä sig i höstmodet och det, finaste på året =D

Svar: Jag håller helt med dig! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av MALIN:

Det ser så underbart och mysigt ut :) Kram

Svar: Det var det verkligen! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag gillar hösten :-)

Svar: Ja visst är den mysig :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

så mysiga bilder!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av linah:

söt hon är!

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Isabella:

vilken sötnos!

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Amanda Nabbing:

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :