Nattlig lek

publicerat i Vardag;
Idag har ni en trött tjej som sitter framför datorn då min kära dotter vaknade klockan 3 inatt och var redo att leka. Nu i efterhand skrattar jag faktiskt, men inatt var det inte alls kul haha! Så mellan 3 och halv 5 så skulle hon absolut inte somna om. Tack och lov sov hon till 8 sen så jag fick ta ifatt lite iallafall. Nu sitter jag med en varm kopp kaffe medan damen sover sin förmiddagslur. Borde väl antagligen städa upp efter henne också.. Kan inte förstå hur en sån liten kan sprida ut sig så hahah!
 
För övrigt så hoppas jag ni är redo för creepy tisdag imorgon då jag har en riktigt läskig läsarhistoria att bjuda på!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad spännande och jag ser fram emot historian :-D Kramis

Svar: Riktigt spännande :D Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Vad jobbigt, men skönt att hon lyckades somna om! Spännande att få läsa vad du har att skriva om imorgon. Undra vad för slags läskig historia du kommer att skriva om! ;)

Sv; ja, det var det faktiskt. Otroligt trött är jag just nu och känner mig inte ett dugg taggad på att jobba till 21.00 idag :(
Ja, det är skönt att få ha duschat i alla fall. Det är det ju!
Jaså, härligt! Hur gammal är din dotter? :D

Svar: Ja jätteskönt att få sova en stund sen :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Ha ha, vila du med ditt kaffe, hon kommer stöka till igen!

Svar: Ja jag är rädd för det haha!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Heléna:

Tur att mina barn har blivit äldre för jag skulle nog inte fixa om de ville leka mitt i natten! Ska bli intressant att se vad du har för spännande att bjuda på imorgon :D Kramar <3

Svar: Nej jag var bra trött haha! :D Kramar
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät ändå som en riktigt händelserik natt ;)

Svar: Kan jag garantera ;)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Julia Johansson:

Så jobbigt det låter :/

Svar: Det var det!
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Gahh man blir tokig på de nätterna, men skönt att hon somnade om sedan
Kramar

Svar: Jaa usch, helt färdig resten av dagen! Kramar
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Dixi Wonderland:

Hoppas att du får en fin dag och inte behöver städa allt för mycket ;)

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :