Ett förslag

publicerat i Vardag;
Då jag upplever mitt tidigare inlägg om det övernaturliga väldigt uppskattat av er så fick jag en liten idé såhär på kvällen. Jag tänkte nämligen ha en dag i veckan (2, vad tycker ni?) där temat är just det övernaturliga. Och även om jag har många egna historier så skulle jag verkligen uppskatta om ni ville hjälpa mig och dela med mig av era. Vill man vara anonym så säg gärna det, och vill man ha en länk till sin blogg så säga gärna det också. Jag har skapat en mailadress som är till för just detta. Så maila mig hemskt gärna på [email protected]och dela med er av era historier så hamnar dessa är minst en gång i veckan :)
Vad säger ni, är ni på?
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

rolig idé

Svar: Vad kul!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Dixi Wonderland:

Va kul :D

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul och det är en jätte bra idé! Kramis

Svar: Vad roligt! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jättekul :). Har varit med om en del, men jag kanske kan berätta om saken senare :). Just nu när jag har utmattningssyndrom har jag inte orken riktigt :).

Svar: Ja det vore jätteroligt om du orkar sen :D Jag väntar med glädje tills du känner att orken kommer tillbaka <3
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Freja Lindsjö:

Tycker det låter som en bra idé :D

Svar: Vad roligt! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Linda:

Lät som en superkul ide :)

Svar: Vad kul! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

åh så kul! ska se om jag kommer på något :D

Svar: Ja det vore jättekul om du kommer på någon historia! :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Emma :

Åh va skoj. De tycker jag absolut du ska göra :D

Svar: Vad kul! Ordnar det :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Julia Jansson:

vad rolig idé! Gör det!

Svar: Det ordnar vi! :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Anita:

Kul idé :D

Svar: Vad kul! :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh va kul! Jag är supertaggad på detta!!

Svar: Men vad härligt!! Vad glad jag blir! :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av carolines:

Jaaa sjukt intressant!! Jag har inte varit med om något särskilt men ska bli spännande att läsa :)

Svar: Vad kul!! :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av sandra':

åh så himla spännande och roligt :D väldigt bra ide tycker jag, hoppas någon skickar in historier som dem varit med om, ska även bli intressant att höra mer om vad du varit med om osv =) <3

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D Kram!
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Heléna:

Det låter jätteintressant att få läsa dessa inlägg :D Kramar <3

Svar: Vad roligt! :D Kraam <3
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Låter jättekul, har själv upplevt en hel del
övernaturliga saker.... :-)

Kram ♥

Svar: Vad kul!! Maila mig hemskt gärna om du vill dela med dig av någon historia! :D Kram!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :