Creepy Tisdag

publicerat i Oförklariga ting;
Denna historia fick jag mailad till mig så den är alltså inte min egen, det är både en läsare och en vän som skickat in denna. Hoppas ni ryser lika mycket som jag!
 
"Sitter i soffan och tittar på tv, Daniel är ute med Timo på långpromenad.
Jag är helt inne i ett program.  Jag hör hur dörren öppnas och någon kliver in. Jag ropar hej är du redan tillbaka?  Får inge svar så jag tycker bara Daniel är sur och grinig som inte svarar. Hör hur någon går in med skor och stannar vid ingången till vardagsrummet. Jag lutar mig fram och tittar. Ingen är där. Jag tänkte att han va i badrummet då och att jag hörde fel så jag kollar runt och varken hund eller man hemma. Efter 5 minuter så kommer Danne hem.."
 
Ja, visst undrar man vem det var som kom på besök? Vad vill dessa besökare och varför är vissa saker tydligare än andra?
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dixi Wonderland:

Creepy :P

Svar: Något ;)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men fy vad läskigt :-D Kramis

Svar: Verkligen! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Emma Broberg :

Vad läskigt! :O Man blir så rädd när man är med om något sånt.

Svar: Jaa verkligen! Super intressant tycker jag dock haha
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Heléna:

Läskigt när man inser att det inte finns någon där när man tittar efter! Roligt att få ta del av andras berättelser :D Kramar <3

Svar: Jättespännande :D Kram!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Wooo jättespännande ju :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Alice Lindström:

Läskigt!

Svar: Otroligt!
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av sandra%252527%252527:

Skulle få panik alltså, så himla obehagligt!

Svar: Ja verkligen!
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Haha kul att många svarar.. jag är ganska van.. sjukt nog så är de där en baggis mot vad som brukar hända här hemma.. 😊 kul att många gillade den😊❤

Svar: Ja det är roligt!! :) <3
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av linda:

Gud så läskigt!

Svar: Verkligen!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

Men usch och fy va obehagligt! Men så spännande att läsa haha!

Svar: Haha ja det är kul så länge man själv slipper :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch så obehagligt!

Svar: Ja verkligen!
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Anita:

Men hjälp... Sjukt obehagligt....!!

Svar: Riktigt obehagligt!
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av carolines:

Men usch så läskigt!!

Svar: Jaa verkligen!
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av sommarblom.blogg.se:

Fin bild!

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

SJUKT CREEPY!?

Svar: Lite ja!!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :