Creepy Tisdag 2

publicerat i Oförklariga ting;
Denna historia är inskickad av www.tokigatina.blogg.se, jag rös i hela kroppen.. Jag vet att många är skeptiska till just denna typ av historier, just sånna där någon "kommer in" i en annans kropp. Jag själv var ganska skeptisk till just detta, men nu vet jag inte längre..
 
"Jag är en ensamstående mamma, Min dotter har det stora sovrummet och hon ligger i sin säng och sover och jag sitter vid datorn och gör läxor. 
 
Jag hör hur hon vaknar och springer på toa men hör aldrig att hon spolar efter sig. Jag hör sedan hur hon springer in i rummet igen men stänger aldrig sin  dörr igen. Jag går till badrummet för att spola efter henne men det finns ingenting att spola, vänder mig om i chock och inser att hennes dörr är stängd så jag går in och kollar till henne och hon sover så djupt i sin säng. 

Jag går tillbaka för att skriva klart och hör då hur "någon", det var en mörk och hes röst som skriker mamma. Jag springer in till hennes rum och öppnar dörren, där står hon på den smala sängramen längst in i hörnet. Och går sakta in och frågar vad de är för fel, hon säger med den mörka rösten "backa!" Jag får alltså inte närma mig henne och då går hon ner på golvet och ställer sig och gallskriker med svarta ögon. Jag sträcker ut armarna och säger "kom och ge mamma en kram" får då som svar från henne att jag får inte vara nära. Efter ett tag ser jag hur hennes ögon blir hennes och hela hon sjunker ihop och jag springer fram och tröstar henne, hon somnar igen på 5 sekunder som om ingenting hade hänt."
 
Mycket funderingar dyker upp i mitt huvud efter att ha läst denna historia, jag som trots allt, som sagt, alltid varit skeptiskt till det här med att "överta" kroppar. Vem blev hon? Varför blev hon så?.. Vad tror ni, är ni skeptiska?
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Fy vad läskigt och jag älskar att läsa sådana historier men skulle bli rädd om jag själv upplevde det :-D Kramis

Svar: Riktigt otäckt haha:D Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av radhuslivet.se:

Åh, det låter precis som nattskräck eller att barnet går i sömnen. Jag gick mycket i sömnen som barn och jag var aldrig medveten om det, men kunde många gånger skrämma livet ur mina föräldrar. :/

Svar: Vad intressant! Ja vem vet vad det beror på ..
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Asså jag hade typ kissat på mig! Fy va läskigt!

Svar: Riktigt otäckt!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Nej alltså usch och fy!

Svar: Verkligen..!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Heléna:

Fy så hemskt!!! Låter som en skräckfilm!!! Mycket konstigt har jag varit med om, men tack och lov inget som detta! Skulle bli livrädd om någon tog plats i mitt barns kropp!!! Kram <3

Svar: Ja verkligen!! Du får jättegärna maila mig på [email protected] och berätta någon spännande historia! :D Kraam! <3
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Svar: Tack så mycket för kommentaren!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Julia Johansson:

Läskigt!! :O

Svar: Verkligen!!
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Vad/vem det än var, verkligt eller inbillning, hade jag dött av skräck...

Svar: Ja otroligt läskigt!!
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Anita:

Men fy..

Svar: Eller huuur..
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Med all säkerhet vet jag att det finns spöken där ute. Runt omkring oss. Dock har jag aldrig varit med om besittning, men alltså jag har ju sätt sanningsbaserade skräckfilmer bland annat Conjuring och den här där dem filmar under nattetiden. Och tror att något måste ha skett faktiskt där :P

Sv; hehe tack ska du ha!

Svar: Ja något måste det finnas! Jag lyssnade faktiskt om en pod om just den filmen igår där man intervjuade de äkta personerna från filmen. Spännande!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :