Nya utmaningar

publicerat i Vardag;
Ni som hängt med länge vet ju att jag drabbades av en förlossningsdepression vilket också resulterade i att jag drog mig för att åka iväg själv med Belize och göra saker. Igår utmanade jag mig själv rejält och åkte 4 mil för att gå på mammaträff (8 mil fram och tillbaka). Jag är såå glad att vi kom iväg då allting gick helt utmärkt och även min känsla av att jag kan stärktes.
 
Belize tog även nästa steg i sin utveckling och jag blev helt löjligt stolt över detta! Hon höll upp huvudet och det såpass länge att jag han leta rätt på mobilen, låsa upp den och få det på bild! Mammas duktiga tjej! :)
Idag blir det en mys och vilodag hemma, möjligtvis en promenad under dagen. Vädret är ju fortfarande helt fantastiskt alltså! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du kom iväg och vad roligt att hon höll upp huvudet sådär länge. Fin bild på henne <3 Kram

Svar: Tack så hemskt mycket! :) kram <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Men vad roligt att du äntligen kom iväg, att du kunde få känna att du med kan och du gjorde det. Jätte bra gjort. Så söt asså. Kram

Svar: Ja det var så roligt!! Tack snälla! Kram :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Anita:

Men åh, låter helt underbart! Skönt att du kom iväg & att det gick så bra. Kram :D

Svar: Ja helt fantastiskt! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av radhuslivet.se:

Grymt jobbat! Du är grym! ❤️

Svar: Åh tack goa du!! <3
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Josefine:

Vad roligt och modigt gjort av dig!!

Svar: Tack snälla du!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Vad skönt att det gick bra!! (+SÅ söt!)

Svar: verkligen! :D Tack!!
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av therese:

Förlossningsdepression är så hemskt! Min första graviditet gick fin fint, men efter min andra mådde jag så dåligt. Så stort gjort av dig, verkligen!

Svar: Ja det är bland de värsta jag gått igenom faktiskt... Men fy vad jobbigt :( Tack så hemskt mycket snälla du!
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Åh heja heja till er båda :D

Svar: Åh tack!! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av jessy:

Åh, va kul! Duktig du är som klarade det! :)

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Bambi:

Men ååååh så duktig tjej du har <3 och såååå söt!!!

Svar: Ja hon är fantastisk!! Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av MALIN:

Ååååh vad söt hon är! Kram

Svar: Tack!! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Härligt att du tog dig ut! Va lik hon är dig :)

Svar: Åh vad roligt att höra :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men åh så söööta bilder, och så duktig du är som åkte på mammaträffen :) du som innan mått lite dåligt och så, då märkte du som du skriver att du kan, jag tror du är en riktigt bra mamma faktiskt :) kram

Svar: Tack snälla du! Du har alltid så fina och stöttande kommentarer, det värmer så mycket!! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

starkt av dig! vad roligt att se hur de utvecklas!

Svar: Tack så hemskt mycket! Verkligen skönt att det går åt rätt håll :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Marie:

Ohh superbra gjort, det fixade inte jag i början, starkt

Svar: Tack snälla du! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :