Någon glömde bruksanvisningen

publicerat i Vardag;
Om ett tag kommer en kär vän över och håller mig och Belize sällskap. Ska bli roligt att ses, då hon jobbar lite bökiga tider är det inte alltid lätt att få ihop något :) Men idag passade puzzlet!
 
Denna dag verkar forsätta rulla på riktigt bra. Glatt barn = glad mamma som hinner med massor. Men det här med vad hon vill är inte alltid så lätt att lista ut.. Jag är evigt tacksam att jag har en mamma som alltid ställer upp och svarar på mina nybörjar frågor!
 
För övrigt har jag tröttnat på fotbollen, och att det inte fungerar att ladda upp bilder via instagram..... När hade dom tänkt fixa det tro!?
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Jag har precis startat en ny tävling på min blogg, är du intresserad så kika in. Vore super kul! :)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du har hunnit med en massa och att ni är glada :-D Kram

Svar: Underbart :D Kram
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så roligt att träffa en vän :) hoppas ni får en bra och rolig dag!
och vad konstigt att det inte går att lägga upp bilder på instagram :/ för mig funkar det iallafall!

och jag såg tipset om podden :) den ska jag absolut lyssna på, tack så mycket för det bra tipset :)

Svar: Ja helt fantastiskt! :D Nu fungerar det igen för mig.. konstigt!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, tänk om man hade haft en bruksanvisning alltså ;)

Svar: Haha hade varit såå skönt ;)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Sandra Dahlström:

Låter som en bra dag! :) tur att man har sin mamma, hon är den första jag pratar med om jag undrar över något eller behöver hjälp! :)

Svar: Verkligen! :D Ja mammor är magiska! :)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hahah vilken härlig sms-konversation!

Svar: hahah (a)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av MALIN:

Skönt att få umgås med en vän! Kram

Svar: Mycket!:D Kram
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Bambi:

Hahah åh vilken gullig konversation xD Mammor är bra att ha ibland alltså


Svar: Hahah (a) Ja hon är bäst:D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Hehe kul konversation där :D

Svar: Haha ja (A)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Vad bra att du har din mamma att rådfråga =). Måste kännas bra. Hoppas du får en fin dag kära du. Kram

Svar: Ja hon är fantastisk! :D Tack detsamma! Kram
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt att ha mamma som kan svara på alla frågor :D Alicia brukar också gråta lite i sömnen för att sen bli helt lugn igen

Svar: Verkligen! :D åh gud vad skönt att höra att det inte bara är min!
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Anita:

Mysigt :D

Svar: Mycket! :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Kimmey :):

Skönt att din mamma hjälper dig med att svara på frågor :) kan inte vara lätt!

Svar: Ja hon är fantastisk! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :