Det var den helgen

publicerat i Vardag;
Jaha hörrni, ännu en helg har bokstavligen flugit förbi. Jag hoppas ni haft det trevligt! Som jag skrev i sista inlägget var ju jag ner på stan i fredags, och gud vad lyckat det blev!! :) Vi hade så himla trevligt. Trots att det varken blev sent eller mycket så satte det sina spår dagen efter haha! Bakis är att ta i, men bra trött var jag! Inte varit vaken senare än 22 sedan Belize kom haha :)
 
Idag tog pappan med sig Belize till än vän, och vad gör jag då? Tror ni jag slappar? Nädu, här åkte dammsugaren fram och slutade i en storstädning av hela lägenheten. Men nu är jag äntligen klar så nu blir det en dusch och bara slappa sista minuterna innan dom kommer hem igen! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Haha men det är så skönt efter att man fått sig ett ryck och storstädat allt :) Snygg!

Svar: Jaa det är ju faktiskt det!! Tack snälla! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av linah:

vacker du är!

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Kul att ni hade det så bra den kvällen! :D

4:e kommentar, skriven , av Cissi:

Så skönt att slappa när städningen är väl är gjord. Gör alltid likadant! Fin bild på er

5:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

skönt att få det städat! :)

Kommentera inlägget här :