Det här med mål

publicerat i Vardag;
Alltså... är det bara jag som typ garvar ihjäl mig när dom gör mål i fotboll, springer för sitt liv därifrån varpå alla andra jagar honom och vill kramas, men han bara fortsätter springa och dom andra hinner inte ifatt?
 
Jag kan liksom inte förstå, vad är det för fel på en vanlig high five liksom? NÄÄÄ vi springer ifrån alla, såhär fort har jag inte sprungit på hela matchen men nu har jag gjort mål och måste visa att jag helt plötsligt är snabbast på planen, eller vadå? Nä, jag förstår inte. Jag springer iallafall inte, oavsett om jag mot alla odds skulle göra ett mål eller inte.. OM det nu någonsin skulle ske att jag faktiskt gör ett mål, så skulle jag nog vara så trött efter att ha kommit ända dit så jag skulle utan tvekan stanna och försöka andas och anstränga mig för att få upp handen till en vanlig high five, det duger för mig! Tror däremot inte att jag ens skulle spela fotboll kom jag på...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det ska jag tänka på nästa gång det är fotboll på TV :-D Kram

Svar: Ja det tycker jag :D Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Såå bra skrivit

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Zyllah:

Haha, helt sant. Det är mycket som är konstigt i sporten när människor springer efter en boll. Jag tycker om att springa vanligt, problemet för mig skulle nog vara att jag skulle snubbla på bollen innan jag kom fram till mål. Tack kära klumpighet för att du gör mitt liv så mycket lättare... <3

Svar: Hahahah!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av MALIN:

Haha jag tycker också det ser lite roligt ut! Förstår inte grejen med det! Kram

Svar: Nej jag kan inte heller förstå hahaha :D Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Josse:

Haha så sant!

Svar: Eller hur :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Hahaha dog av garv, så jäkla sant, det har jag också tänkt på, vad är poängen med det? Hahaha så bra, det är humor det här. Roligt inlägg =). Kram

Svar: Haha eller hur! Jag fattar inte heller ;) Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Bambi:

MENååååååh hahahahhahahahah nu kommer jag ju inte kunna låta bli att tänka på det där varje gång jag ser en match!!

Svar: hahahah förlåt!! ;)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av sandra.:

haha vilken rolig fundering :D och så sant ju!!

Svar: Visst är det :P
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Boel:

Hahaha håller sååå med hahaha!

Svar: Eller hur :D hahah
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

hahaha!

Svar: :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hahah det där är så sant, varför springer de iväg?

Svar: Jag kan tyvärr inte svara på det haha :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Marie:

Hehe klockrent =D

Svar: :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Mallan:

hahahha jag har inte ens tänkt riktigt på det innan, måste göra det hädanefter!

Svar: Jaa det tycker jag ;) hahah
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Sarah:

Haha texten på bilden e rolig :)

Svar: Klockren :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Caroline:

Haha så sant!! Ska jag vara ärlig förstår jag inte det roliga i fotboll överhuvudtaget :P haha!

Svar: Nej det är mest det runtomkring som är kul :D HAha
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Haha! Tittar aldrig på fotboll men kanske borde det efter den här beskrivningen :-p

Svar: Haha ja det kan faktiskt vara rätt skoj ;) Iallafall det som händer runtomkring!
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

HAHAHAHA så sant. Speciellt det meda tt dem inte har sprungit så fort på hela matchen men helt plötsligt hittar dem energi ;)

Svar: Ja det är ju helt otroligt :P
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Matilda Johansosn:

Hahaha :)

Svar: :D
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Sandra Dahlström:

Haha vilken härlig fundering :D jag håller med dig, lite konstigt är det att man springer ifrån lagkamraterna som vill fira målet men samtidigt när man gjort mål blir man så tok-glad och full av energi så man bara springer :D

Svar: haha ja jag tycker det ser himla kul ut :D
Släpp taget. följ flödet

20:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Hahaha kan DJUPT relatera till detta! Och undrar också vad som pågår med den där ivägspringningen?? Plus, det överdrivna firandet över varje mål? Alla beter sig typ som att Jesus kommit tillbaka, haha, men ja ja ja ;))

Svar: hahahaha jaa eller hur! :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :