1 Juni

publicerat i Vardag;
Igår var jag iväg i ett par timmar för att sätta dit mina sommarfransar. Blev jättenöjd, är så skönt att vakna och redan se sminkad ut haha! 
 
Idag blir det mest troligt att gå och besöka en förskola då det redan är dags att börja söka plats åt Belize. Känns så himla långt bort men dom säger ju att tiden går fort. haha!
 
Tänkte dela med mig av lite sommarplaner som vi har med en liten för första gången. Och jag personligen (ingen behöver hålla med) känner att Kålmården, Skara sommarland och sånna saker får vänta till Belize är lite äldre och faktiskt kan dra nytta utav det.. Vi har däremot tänkt att åka till Gotland med husbil då jag aldrig varit där. Så denna sommar blir faktiskt en sommar för "oss" medan nästa sommar blir mer planerad kring Belize :)
 
Har ni planer inför sommaren? Eller tips på härliga resemål inom Sverige?
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anita:

Västkusten på sommaren är de bästa som finns!! :D

Svar: Jaa det är underbart, tack för tipset :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad fint det blev med ögonfransarna! Kram

Svar: Tack! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av jessy:

Jag ska jobba hela sommaren haha! :(

Svar: Åh vad tråkigt :(
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vad fin du är! Hela västkusten är helt fantastisk :) Kan rekommendera Strömstad och Marstrand! Kram

Svar: Tack! :D Åh strömstad älskar jag! Så får det nog bli, tack för tipsen :D Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Cassandra Haraldsson:

Blev superfint! :D

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Det låter som en bra plan tycker jag. När barn e lite äldre är det roligare att göra något som dem minns eller älskar. Gotland är jätte fint så det lät bra. Jag tycker ju att sommaren är kanon fin uppåt i landet, med sjöar,älvar och sådant, dock väldigt långt att åka =). Kram

Svar: Ja men precis så känner jag med! :) Jaaa jag älskar att vara nära vattnet så något sånt får det bli också :D Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

Kålmården är ett måste för mig, håller dock med om lite äldre :)

Svar: Vi har varit där förut men nu får vi åka dit igen när hon blir äldre :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Härligt med fixade fransar och de blev så snygga!

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jättefina fransar: Har inga direkta planer för sommaren, får se vad som händer :D.

Svar: Tack! :) Skönt att ta det lite som det kommer :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Mallan:

Åh låter härligt med en husvagnstrip till Gotland, skulle själv vilja åka dit någon gång :)

Svar: Ja jag hoppas det blir bra :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh, vilken fin tröja du har på dig! :)

Svar: Tack!! :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Låter toppen att ni kör ett sånt upplägg nu i sommar :) vi ska göra ett liknande fast har hyrt ett hus i danmark där vi ska bo i en vecka. Blir perfekt med en liten :)

Svar: Ja jag hoppas det blir bra :DÅh vad härligt! Låter ju som en toppenplan :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Cissi:

Här blir det västkusten en vecka och Mallis en vecka och en del i Stockholms skärgård också ;)
Gotland låter supermysigt

Svar: Oj vad härligt :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Sandra Dahlström:

Västkusten är det bästa i Sverige på sommaren enligt mig men Gotland är också väldigt fint!! ☺️

Svar: Ja där har jag varit, tack för tipset!! :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

ja man hade verkligen velat veta vad de tänker!

Svar: Verkligen!!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :