Kliar i fingrarna

publicerat i Vardag;
Eftersom min sambo fick fast anställning denna månad så betyder det att våran ekonomi kommer att se helt annorlunda ut från och med i Maj då vi äntligen kommer ha två inkomster! Jag tror inte jag är den enda som det kliar i fingrarna på när man sitter och kollar bebiskläder..haha! Och tur (oturligt, beror på hur man ser det) nog så hade jag tillochmed fått hem en rabattkupong från Ellos i brevlåda så varför inte utnyttja den tänkte jag hahah!
Så nu har det kliat klart i mina fingrar och ett klädpaket till Belize kommer på tisdag dimpa ner i brevlådan, woho!
 
Ber om ursäkt för hemskt dåliga bilder...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Så fina inköp och så roligt att han fått jobb

Svar: Tack snälla! :) Jätteroligt!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Ewelina:

Så kul för er! Gulliga kläder också :D

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Daniella:

Låter underbart :D Vilka söta kläder ^^

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Åh vad mysigt med bebiskläder shopping :)

Svar: Ja det är alltid kul haha :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag förstår att det kliar i fingrarna :-D Kram

Svar: Verkligen! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av sandra.:

Åh så himla roligt :) finns ju så mycket söta bebiskläder, jag älskar att shoppa bebiskläder trots att jag inte har egna barn, skämmer bort min systerdotter istället :)

Och tack snälla du :) du har också en jättebra blogg tycker jag, jag har nominerat dig i en fråge tag om du känner att du får tid över någon gång och vill svara :) kram!



Svar: Ja det är ju ett helt haav av söta kläder haha :D Min syster är också expert på att skämma bort Belize haha :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Mat:

Kul att han har fått en anställning och fina kläder :)

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Tilda:

Åh vad kul att han fått jobb! :)

Svar: Jättekul :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Bambi:

Jag känner igen den känslan :P Nu när jag vet att jag kommer att börja jobba så vet jag ju att jag äntligen kommer att kunna köpa det jag vill. Då sitter man liksom konstant och fönstershoppar sådär i förväg ^^

svar: Vad kul att höra att du tyckte det var intressant. Ja det är otroligt svårt att få förstahandskontrakt. Därför får man ofta vända sig till andrahandsmarknaden. Men det funkar bra även om det kan vara lite påfrestande.

Svar: Jaa alltså man blir ju som besatt hahaha! :D Internet gör livet lite föör enkelt ibland ;)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av MALIN:

Kliar i fingrarna för shopping gör det hela tiden hos mig! Kram

Svar: Haha jaa det sitter aldrig fel :D Kram
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så roligt! Förstår att det känns roligt och kliar i fingrarna :).

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av linah:

fint! <3

Svar: Tack <3
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

Kul att det går bra för :-) Fina kläder :-D

Svar: Tack snälla :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Anita:

Söta kläder!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Sarah:

Förstår att de kliar i fingrarna för hade ja haft barn hade ja me velat köpa massa :) Skönt för honom att han fått fast jobb :)

Svar: Ja det finns ju så mycket fint :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

ja det finns så mycket fint till de små!

Svar: Galet mycket :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Anita:

Söta :D :D

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :