Fullspäckad vecka

publicerat i Vardag;
Herregud vad grejer jag har att göra i veckan känner jag.. Blir ju stressad av att bara tänka på det!
Idag är det äntligen dags för efterkontroll på mödravårdcentralen, imorgon är det dags för bvc besök för att se om lillan har växt som hon ska och på torsdag är det dags att besiktiga bilen. Jisses! Ge mig helg haha!
 
Nu ligger lillan och sover och jag försöker njuta av de få timmar sol som finns nu, har ni sett vädret?! Det kom snö här igår, trodde jag hade blivit galen haha!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch jag har också haft snö fast i helgen. Vilken söt bild :-D Kram

2:a kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Låter som en fullspäckad vecka. Hoppas lillan har vuxit. Vilka söta händer. Kram

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Oh så söt bild och ja sedan man fick barn märkte jag i alla fall första året så upptagen var man aldrig innan

4:e kommentar, skriven , av Josefine:

Mysigt o ligga och njuta av solen!

5:e kommentar, skriven , av MALIN:

Veckan kommer gå snabbt, ska du se! Hoppas alla möten och kontroller går bra :) Kram

6:e kommentar, skriven , av Bambi:

Ja asså det vädret som vi har haft dom senaste dagarna har ju varit helt sjukt. Vädergudarna vill liksom inte riktigt bestämma sig för något. :O

svar: Hahah ja faktiskt riktigt underbart och så typiskt. Hörde DIREKT på hans garv att han hade gjort det. xD Han är rätt söt ändå min karl

7:e kommentar, skriven , av Anita:

Söte!!

8:e kommentar, skriven , av Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Hoppas det snart lugnar ner sig lite så du slipper stressa så mycket! Kram

9:e kommentar, skriven , av VERONICA - fashionblog:

Åh gosisar!! Låter härligt :)

10:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Hoppas det går bra på BVC :D. Mycket att göra för er :).

11:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Haha :) ja det är inte alltid lugn och ro när man är föräldraledig. SÅ jobbigt att allt kommer samtidigt

12:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Men efter en så fullspäckad vecka som denna kommer helgen kännas underbar när den väl kommer :)

13:e kommentar, skriven , av sandra.:

Åh så små söta bebis händer :)
och hoppas det gick bra på BVC även på efter kontrollen :)
kram

14:e kommentar, skriven , av Daniella:

Mysig bild :) Jag har också så mycket att göra den här veckan, förstår stressen!

15:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

söt bild :-)
Men eller hur. Vädret har blivit helt bananas

16:e kommentar, skriven , av linah:

vilken söt bild! <3

Kommentera inlägget här :