Bärsele och gammelmorfar

publicerat i Vardag;
Fick låna en bärsele för ett par dagar sen av mina underbara vän som tipsade om att den är kanonbra att ha då man har en gnällig bebis och behöver båda händerna. Så idag var jag tvungen att prova eftersom sambon börjar jobba imorgon. Kan vara skönt att inte sitta fast i soffan mellan 6 och 17 liksom haha! Och gud vad bra vi tyckte det var. Belize somnade på 5 minuter och jag kunde sminka mig utan att behöva hålla barn i famnen. Hon är i någon period där hon vaknar så fort vi lägger ner henne...
 
Idag har vi som plan att åka och hälsa på Belize gammelmorfar (min morfar). Han är dement sedan några år tillbaka så jag känner väl lite lätt oro över att han inte ska förstå vem Belize är trots att vi hälsade på många gånger medan hon fortfarande låg i magen. Men i vilketfall som helst tycker jag det är viktigt att han får se henne oavsett om han kommer ihåg det sen eller inte.. Min älskade morfar!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Jönsson:

Men så söt!

Svar: men ååh tack! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Clara:

Ser så tryggt och skönt ut att ligga i en sådan sele, haha.

Svar: Ja det ser riktigt skönt ut :D hahah
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

ja bärsjal är såååå bra :) och mysigt

Svar: Jaa vilken himla bra uppfinning :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Polly:

Hoppas du får en fin dag. Och vilka fina bilder, älskar den sista av dem. Kram

Svar: Tack så hemskt mycket! :)Önskar dig detsamma! Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men låter så mysigt :) och vad kul för honom att träffa henne trots att han kanske inte kommer ihåg det sen :) hoppas ni får det jätte mysigt, och så smidigt med bärsele :)

Svar: Ja det blev jättelyckat allting! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Angelin :

Skönt att du gillade bärsjalen :)❤

Svar: Ja tack så jättemycket <3<3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Bambi:

Åh :/ Men det kommer göra din morfar gott att få träffa Belize. Studier har visat att bebisar har en positiv effekt på dementa.

Hoppas ni får en bra dag! :D

Svar: Det blev jättelyckat :)Jahaaa är det så :D ? Tack detsamma! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Matilda Johansson:

Vad bra med bärsele :)

Svar: Suverän :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Susanna:

Det där har varit min räddning många gånger, då jag är stressen själv och gärna vill göra hundra saker samtidigt =)

Klart morfar ska få se den lille, det gör han nog glad vilken fall om han inte kommer ihåg eller inte =)

Kram

Svar: Jag är precis likadan haha! :D
Det blev ett lyckat möte :)

Kram!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Daniella:

Gud så skönt att den fungera bra då ^^ Hoppas ni hade ett trevligt besök hos din morfar!

Svar: Helt kanon :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Vad skönt att bärselen funkar så bra!

Svar: Ja den var toppen! :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Mysigt :). Det är smidigt med sånt :).

Svar: Kanonbra :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av carolines:

Haha goa ni :D

Svar: Haha kanonbra :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :