Säg "Hej" från mig

publicerat i Vardag;
Himlen har fått en ny otroligt vacker ängel.. Jag är glad att vi han ses i söndags. Du verkade inte ens rädd fast du visste vad som komma skall.. Denna sjukdom, cancer, tar för många liv. Man gör allt för att bidra till forskningen, ibland känns det som att man gör det utan resultat.. Denna gång tog cancern min vän, min vän som är 23 år gammal och precis hade börjat sitt liv. I söndags när vi sågs skrattade vi åt gamla minnen. Du skrattade åt mig när jag var liten för att jag blev rädd för dropparna på ditt fönster när jag skulle sova kvar, jag skrattade åt dig för att du läste alla Harry Potter böckerna på engelska medan jag knappt kunde säga vad jag hette.
Minnena kommer att leva kvar, du kommer leva genom dessa för mig. Vila i frid, och säg Hej från mig..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare:

Rip! :)

- Cover all är väldigt bra från mus så tycker absolut du ska investera i den, och tack"! :)

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Älskade Sara.. ord kan inte förklara. Jag är säker på att hon säger hej ifrån dig. Hon verkade vara en tjej som skulle göra det. Älskar dig min lilla syster.

3:e kommentar, skriven , av Klara Andersson:

vila i frid :/

4:e kommentar, skriven , av ♀ PEACE REV ♀:

Men gud, vila i frid! Alltså cancer är hemskt oberoende ålder på den drabbade, men då det är en ung så berör det mer då personen knappt hunnit börja sitt liv på riktigt. Fy för cancer!!

5:e kommentar, skriven , av Skogsraah ☾:

Så fint skrivet! Vila i frid. Kram <3

6:e kommentar, skriven , av MATILDA ROSQVIST:

åh nej tårar :'( vila i frid!!

7:e kommentar, skriven , av Sandra Steinick Gustafsson:

sv: jag tycker också solen och värmen ska komma!

8:e kommentar, skriven , av Boel:

Ursh cancer är en hemsk sjukdom.
Jag beklagar verkligen, och skickar en kram till dig <3
Vila i frid <3

9:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så himla tråkigt :(

10:e kommentar, skriven , av Kimmey:

Beklagar sorgen :(

Kommentera inlägget här :