Ny leksak

publicerat i Vardag;
Har varit och firat min kära syster idag som blev hela 20 år! Och mitt under kalaset så visar Lisa mig bilder som hon tagit med sin nya kamera... Och mitt från ingenstans så bara läängtade jag efter att få komma ut och fotografera igen efter en sisådär 3-4 år. Så på vägen hem så råkade det bli en ny system kamera haha! :)
 
Slänger upp en liten bildbomb på allt som hänt sen sist, har haft så himla mycket för mig och mått lite halv kasst till och från så som vanligt blir den stackars bloggen lidande.. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Jag ber om ursäkt för att jag fick dig att köpa denna underbara skapelse

Svar: Jag kan förlåta dig, värre för min plånbok haha!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

Grattis till henne :)
Vilken fin bild på fåglarna :)

Kommentera inlägget här :