Myshelg!

publicerat i Vardag;
Denna helg har gått riktigt fort, föör fort! I fredags fick jag äntligen hem min nya telefon som jag hade beställt. Min gamla var ju helt ur funktion haha! Så förhoppningsvis blir det lite bättre bilder nu, iallafall tills jag sparat ihop till kameran jag vill köpa! :)

Lördagen spenderades med pappa, kusin, vänner och sambo för att hjälpa farsgubben att flytta. Men eftersom vi var ett gäng och min vän har en lastbil så var flytten kvar redan efter 2 tim. Skönt!! Eftermiddagen och kvällen spenderades med sambon och Simon framför en film och lite snacks :) Var ju även alla hjärtans dag så jag fick blommor från både sambon och jobbet. Tack och bock för det! 

Och idag, söndag, tänkte vi att vi skulle ta en promenad längs hamnen nu när solen äntligen var framme. Och jodå, iväg kom vi, men det var ju storm nere vid vattnet så det blev en riktigt snabbvisit där haha. Åkte förbi mamma på en kopp kaffe innan vi begav oss till våra vänner och kollade på deras nymålade lägenhet. Nu är vi äntligen hemma och lasangen är i magen. Soffläge, check!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Henrietta Nylund:

Tycker också denna helg har gått alldeles för fort!

2:a kommentar, skriven , av Boel:

Låter himla mysigt :)

Sv: Tycker jag med :)

3:e kommentar, skriven , av S A R A:

åh så härligt!

4:e kommentar, skriven , av ♀ THE REVOLT ♀:

2 h är lite tid ^^ Det gick ju snabbt, haha vad härligt ^^

Älskar lasagne!:DD Så gott ^^

5:e kommentar, skriven , av CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Vilka härliga bilder!

6:e kommentar, skriven , av Klara Andersson:

åå så mysigt!♥♥

7:e kommentar, skriven , av Clin:

Låter som en mysig helg. Men som alltid så rusar den iväg och försvinner rent för snabbt ;(

8:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilka fina blommor du fick :)

9:e kommentar, skriven , av linah:

låter grymt mysigt <3
å så fina tulpaner!

10:e kommentar, skriven , av Sara:

Såå mysigt!! :)

Kommentera inlägget här :