En rolig uppgift

publicerat i Tips!;
Fick en jätterolig kommentar här igår, ett önskemål om att visa hur det blir när jag sminkar mig! :) Självklart antar jag utmaningen med glädje! Alltid roligt med tips och önskemål :) Så nu har jag använt knepen jag lärde mig i lördags när jag var på kursen. 
 
När jag sminkar mig börjar jag utifrån och jobbar inåt med skuggorna. För att sedan få bort alla skarpa linjer använder jag en fluffig pensel utan någon färg på och drar längs ögongloben, utifrån och in. Lägger även en varm färg längs ögongloben för att dölja eventuella kvarstående kanter. Såhär blev mitt resultat idag, och detta använde jag mig utav! :) Denna sminkning tog mig ca 15 minuter!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna Maria J:

Vad duktig du är på att sminka! :D

Svar: Tack snälla!! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Vad duktig du är! Själv tar det ca 40 min för mig att sminka mig haha :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Haha ja många säger att det tar lång tid men det behöver inte göra det :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund ♥:

Så fin sminkning !:)

Svar: Tack snälla du! :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Emma & Julia:

Ser jättefint ut, alltid kul när man får respons också :) Ha en fin dag, kraam! /Emma

Svar: Tack snälla! Ja det är verkligen jätteroligt! :) Tack detsamma, kram!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

så snyggt det blev!
och kul att du nappade på mitt förslag ;)

Svar: Tack snälla! Det var ett superroligt förslag, tack för tipset! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Lillabus:

Fint och vad duktig du är.

Haha ja bara en siffra som behöver ändras då :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av J E N N I F E R:

så bra tips!

Svar: Vad roligt att du tycker det! Hoppas det kommer till användning :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Lisa:

men sluta då Sara!

Svar: Haha :*
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Tess:

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

10:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att se :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Life of Johanna:

Fint! Själv sminkar jag mig typ aldrig

Tack så mycket :)

Svar: Tack! :) Jag gör sällan det jag också, men när jag väl gör det så lägger jag gärna ner en liten stund på det :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av hanna:

åh kul med tips! :D

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av My Fredblad:

Håller med dig i överrubriken rolig uppgoft, för det låter verkligen som en! Dock så skrev du aldrig om du blev m´nöjd med det hela? Blev du det? :)

SV: Ja, hata väckarklockor!

Svar: Jag blev jättenöjd faktiskt, var första gången jag gjorde det på mig själv så det kan ju bara bli bättre i fortsättningen! :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Pauline:

kul :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av SARA EMILIA:

Så fint! Duktig du är :)

Svar: Tack snälla du! :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av fashion:

Fint! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :