När tidsbristen tar över

publicerat i Vardag;
Jag tror inte ni förstår hur mycket jag har saknat att sitta här och bara få skriva en aning. Det har hänt mycket sedan vi hördes sist, både roliga och tråkiga saker. Bl.a. har vi förlorat en älskad släkting, och Belize har skolats in på dagis. Kan ni förstå hur stor hon har blivit? Hjälp!
 
Så idag är hon på dagis några timmar medan jag faktiskt är hemma och känner mig typ dödssjuk, så nu passade jag på att skriva lite. Vad säger ni om att fortsätta med creepy tisdagarna? Hjälp mig nu att hålla igång detta :) Jag hoppas ni mår underbart allihopa! Laddar upp en bildbomb med allt som hänt senaste tiden så hoppas jag att jag håller detta uppe en gång för alla. Ställ gärna lite frågor så jag har lite att skriva om haha! :)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul att du är tillbaka och vilka härliga bilder! <3 Kramis

Svar: Tack snälla du! :D Kramar
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Heléna:

Välkommen tillbaka! Har saknat dig och tänkte faktiskt på dig senast igår :D Ja tänk så fort tiden går! Klart att jag vill att du fortsätter med Creepy tisdagarna! Kramar fina du <3

Svar: Nej men vad kul att höra!! :D Stora kramar!<3
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av MALIN:

Så härliga bilder :) Kram

Svar: Tack! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av elin:

Härliga bilder!<3

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Fiiina bilder!!

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Mirre:

Ohh waow skolats in, gahh vad snabbt det gick =D. Samt härligt med rader från dig, så många fina bilder

Svar: Ja haha! Det går undan i svängarna :D Tack vad roligt att höra!
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Många fina ögonblick du fångat på bild! :)

Svar: Tack snälla :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Underbara bilder, verkar hon trivas på förskolan??

Svar: Tack! :D Ja hon trivs som fisken i vattnet, knappt så vi får hem henne haha :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vilka underbara bilder :)

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :