9/6-2017

publicerat i Vardag;
Idag har det verkligen varit en seg dag, är fortfarande hemma från jobbet pga sjukdom, men känner mig redan mycket bättre så snart ska jag trampa iväg och hämta min lillskrutta från dagis. För övrigt har dagen gått åt till att skicka efter nya foton från mobilen, sorterat de gamla och suttit in i album. Jag har även hunnit med en vända med dammsugaren :)

Har i tankarna att köpa en växa-säng åt Belize, ni som har barn/syskon/vänner med barn/kusiner, ja you name it, vad har ni/dom för sängar? Behöver massa med tips! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att det känns segt men hoppas att du får en fortsatt fin dag! :-D Kramis

Svar: Tack snälla! Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Heléna:

Krya på dig! Jag är också hemma och kurerar mig. Är sjukskriven veckan ut för att bli av med virusinfektionen som bråkar med luftrören. Så fina bilder :D Hoppas du får en riktigt fin fredag <3 Kramar <3

Svar: Oj vad jobbigt! Krya på dig du med! Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Bambi:

YES äntligen hittade jag dig igen :D Tråkigt att du har en seg dag. Krya på dig <3 Skönt att du mår bättre i alla fall

Svar: haha vad go du är! :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av MoaKandelin:

Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av MALIN:

Hoppas att det känns lite bättre snart! Kram

Svar: Tack! Kram
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Hoppas att du snart blir frisk!!

Svar: Tack! Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av elin:

Hoppas du mår bättre snart!<3

Svar: Tack! <3
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Skönt att du mår bättre och lillan trivs på förskolan!

Svar: Ja jätteskönt! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Amanda:

Krya på dig och skönt att det är på bättringsvägen! :)

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Trist med sjukstuga, krya på dig! Min kusin som har en två årig son har nu en växar säng och dem uppskattar den oerhört mycket :D

Sv; inte? Då tycker jag att du ska ta och se på den filmen :D

Svar: Tack! :) Åh jag måste införskaffa en sån!
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hoppas du mår bättre nu!
Min lillasyster hade också en sådan säng när hon var mindre, den fungerade jättebra för oss!

Svar: Tack det är bättre nu :)Åh vad kul!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :