Spanat in fiskar med bästis

publicerat i Vardag;
Denna vecka har spenderats ihop med Belizes bästis och även en av mina. Vi har haft en mysig dag på shoppingområdet och hunnit spana in fiskarna i djurbutiken. Belize har fått en ny hjälm så vi cyklar säkert till och från förskolan! :) Vi har passat på att vara ute en hel del nu när vädret verkligen var på topp! Så idag tog vi en promenad till öppna förskolan för sång, lek och bus.
 
Idag ska vi träffa upp en vän och hennes syskonbarn och agera barnvakt/lektanter :D Men det ska nog ordna sig det också haha!
 
Påtalaom ingenting, jag har faktiskt börjat med Viktväktarna! Någon som har provat? Har ni några tips?:)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Svar: Ja tycker verkligen att man borde införa funktionshinder undervisning som ett fast ämne i skolan precis som vi har tex sexualkunskap. För det är i snitt minst ett barn i varje klass som har en NPF diagnos.

Svar: Helt korrekt!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken mysig dag och vad roligt att hon har fått en ny hjälm! <3 Kramis

Svar: Ja superkul :D kramar!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Mirre:

Viktväktarna blir man ju lite hungrigare mellan målen och tips då att dricka stort glas vatten med det mättar, ja dock blir man ju kissenödig haha

Svar: Tack för tipsen :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt fin dag, lycka till med ViktVäktarna! :)

Svar: Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Åh vad mysigt att ni cyklat en hel del!

Svar: Jättekul :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Åh så mysigt :)

Svar: Jätte :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så mysigt ni har det :D Underbara bilder! Jag gick med i Viktväktarna efter att jag hade fått mitt fjärde barn och gick ner över 10 kg i vikt utan problem och höll mig mätt. Har dessutom två kollegor som har nått sin målvikt genom Viktväktarna och är nöjda och känner sig mätta. Jag själv använder Lifesum appen sedan den 20 februari och har redan gått ner 4 kg och är mätt på den kost som jag äter. Så smidigt att ha allt i mobilen och kunna scanna :D Lycka till! Kramar <3

Svar: Verkligen! :D Tack! Åh vad kul att höra!! Bra jobbat!! :D Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så mysigt ni har det :D Underbara bilder! Jag gick med i Viktväktarna efter att jag hade fått mitt fjärde barn och gick ner över 10 kg i vikt utan problem och höll mig mätt. Har dessutom två kollegor som har nått sin målvikt genom Viktväktarna och är nöjda och känner sig mätta. Jag själv använder Lifesum appen sedan den 20 februari och har redan gått ner 4 kg och är mätt på den kost som jag äter. Så smidigt att ha allt i mobilen och kunna scanna :D Lycka till! Kramar <3

9:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vilka underbara och mysiga bilder :) Kram

Svar: Tack snälla :D Kram
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av elin:

Sv: Ja men verkligen! Åh vilka söta bilder , verkar som om ni haft en riktig toppen dag :)

Svar: Tack det hade vi :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad härligt!

Svar: Verkligen!!
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Gabriella:

Åh så mysigt!!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Mirjam Therese:

Åh så söta bilder! Låter som en riktigt fin dag :)

Svar: Tack, det var den :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Låter som en mysig dag :D

Sv; tack ska du ha <3

Svar: Det var det :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Anita:

Så mysiga bilder :D kram

Svar: Tack! kram :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Många gånger 😉

17:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Många gånger 😉
Lycka till!

Svar: haha :D
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Louise:

Jag är lite nyfiken på vad du själv har för cykelhjälm? Jag ska själv köpa mig en och kan helt enkelt inte bestämma för det finns alldeles för många att välja på... Intressant att veta vad ni andra i min ålder har :)

Svar: Ska jag vara ärlig så har jag ingen just nu..... Jag är fortfarande på jakt men har hitta en på XXL som jag är jättesugen på :D Ska visa dig den när jag får tummen ur att köpa den! Fanns ej i min stl den gången jag var där och sen har jag inte varit tillbaka..
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av carolines:

Så söta bilder på de båda två :)

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

20:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Åhhh brukade också gå till djuraffären och titta på fiskar (plus att vår närmsta djuraffär även hade pälsdjur?????) när jag var liten!

Svar: Hahaha vad roligt!! :D
Släpp taget. följ flödet

21:e kommentar, skriven , av Ida:

Söta bilder :)

Glad Påsk :D

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

22:e kommentar, skriven , av emelie jonasson :

Fiskar är helt klart ett måste i ett fungerande hem, jag är själv på jakt efter en eller fem.

Svar: Ja jag skulle vilja ha det hemma med :D
Släpp taget. följ flödet

23:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Vilka sötisar. Jag provade viktväktarna för många år sedan och för mig fungerade det inte. Men lycka till =). Kramis

Svar: Tack! :) Jag får se hur det går då, tack! Kramar!
Släpp taget. följ flödet

24:e kommentar, skriven , av Amanda:

Vilka sötisar! Lycka till med viktväktarna!

Jag tänkte bara tipsa om att jag nu har en tävling på min blogg där det är extra hög vinstchans då det kommer att utses tre stycken vinnare som får varsin sak från Elodie details, så in och kika! Kramis

Svar: Tack snälla :D Åh vad roligt, nu är det säkert alldeles för sent dock. haha!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :