3 saker som förändrats sedan jag blev mamma

publicerat i Vardag;
Har fått frågan många gånger, både på bloggen och av nära och kära hur mitt liv förändrats sedan jag blev mamma. Så jag tänkte dra tre tydliga exempel, givetvis skriver jag detta med glimten i ögat. Det är trots allt det bästa som hänt mig!
 
  • Påsarna under ögonen har blivit betydligt större, jag är en trött människa men numera börjar mina mornar ca 8 istället för 11.
  • Jag packar alltid Belizes saker först om vi ska iväg någonstans, vilket alltid resulterar i att jag glömt något som jag själv behöver. Men hon har iallafall allt! haha. Mina vänner tycker jag är en aning snurrig.. Svar ja!
  • Jag är alltid sen...Behöver jag säga mer?
Skulle kunna göra denna lista väldigt lång, med både mer positiva saker och mindre positiva. Givetvis blir den positiva listan mycket längre! :)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Du har ju inga påsar under ögonen och du är hur fin som helst! :-D Kramis

Svar: Smink som hjälper mig haha! Men tack:D Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Dixi Wonderland:

Gud va söt du är :D

Svar: Men åh tack! :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av carolines:

Dom där mörka ringarna du pratar om syns ju inte ett dugg!! :)

Svar: Smink! ;)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av MALIN:

Kul att läsa :) Hoppas det vänder på sig snart! Kram

Svar: Tack :D Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av eva%20linah:

roligt inlägg:D <3

6:e kommentar, skriven , av Heléna:

Underbara förändringar som visar på att du är en helt normalt fungerande människa :D Tänk dig då hur jag har blivit efter fyra barn ;) Kramar <3

Svar: Men åh tack vad skönt att höra :DHahaha ja jag kanske kommer dit en vacker dag jag med ;) Kraam <3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Hehe ja jag packar alltid tösens grejer först jag med, samt jag har också påsar under ögonen de ser mer gråa ut numera hehe

Svar: haha ja det blir väl så för mig med snart ;)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Men på dig ser då jag inga påsar, så fin så

Svar: Tack snälla, sminket räddar mig nog ;)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av linda:

Ser då inga påsar under ögonen :-)

Svar: Smink ;)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Så fin du är :). Rolig lista att läsa också :)

Svar: Tack snälla! :) Vad kul att du tycker det!
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Sandra:

Haha jag kan tänka mig att det blir svårt att komma ihåg allt! Superfin bild på dig! :D

Svar: Oja! :D Åh tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av sommarblom.blogg.se:

Fin sminkning!

Svar: Tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Erica:

Skönt att det positiva överväger i alla fall. ;)

Svar: Absolut :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Mallan:

Haha hög igenkänningsfaktor på det, mina påsar har inte direkt blivit betydligt bättre efter snart 2,5 år, haha.

Svar: Hahah det är ingenting att göra något åt då ;)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av sandra':

Så roligt att läsa, och kan tänka mig att det blir så när man får barn att man glömmer sina egna saker osv osv, barnet är ju trots allt viktigast :) hoppas du mår bra <3 kram

Svar: Vad kul :D Haha ja så är det ju verkligen! Mår toppenbra! Tack! Kram <3
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Sanna:

Fin bild! :)

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Sanna:

Fin bild! :)

Kommentera inlägget här :