Pyssel

publicerat i Hemma hos mig, Vardag;
Jag beställde en jättefin väggdekor som (på bilden) skulle kunna täcka hela väggen över våran 3sistssoffa. Väntar med spänning i flera veckor innan det till slut dimper ner en avi i brevinkastet. Glad och förväntansfull går jag och hämtar mitt paket, blir lite fundersam när jag ser hur litet det är men tänker att "jaja det är väl ihoprullat på något smart sätt" Kommer hem, öppnar mitt paket och det är typ 50cm stort... Vaf*n ska jag göra med denna lilla pryl? Ser ju superfåningt ut om jag sätter upp den över våran stora soffa..Så jag ändrar min plan och försöker komma på en lösning. Den får pryda den lilla väggen istället. Börjar riva loss bokstäver och blommor och inser att allting är bit för bit! Så ja.. Detta sysslade jag med i ca 2 timmar innan jag blev nöjd. Jag som har som mycket tider över annars liksom hahah!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken bra lösning och det blev jättefint! :-D Kramis

Svar: Tack snälla du :D Kraam!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Haha synd att det inte var som du tänkt dig men det blev ju jättesnyggt iaf!!

Svar: Jaa! Tack snälla :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Heléna:

Ja, det är inte alltid som saker man beställer lever upp till förväntningarna! Du fick ju till det i alla fall så det blev fint :D Kramar <3

Svar: Nej lite besviken blev jag allt. Tack så hemskt mycket! Kraam! <3
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

åh så fint!

Svar: Tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Mirre:

Så fint du pysslar

Svar: Tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Julia Johansson:

Så fint :D

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Moa:

så fint!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Tyckte du gjorde en superbra lösning! :)

Svar: Taack!! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Så fint det blev!

Svar: Tack snälla! :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Anita:

Så fint! :)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Frida - mamma & hälsa:

Jag tycker det blev fint:)

12:e kommentar, skriven , av Frida - mamma & hälsa:

Jag tycker det blev fint:)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Det här hände precis mig nyligen! Jag köpte en affisch till min kollega och hon ville ju förstås ha en stor affisch, eller en vanlig om man säger så. Men då jag köper den tänker jag inte så mycket, utan klickar bara på affisch. Så då jag hämtar ut paketet tänker jag likadant som du, men kommer dock hem och det är ju också runt 50 cm stort.. Så besviken...

Sv; haha jaså? Ja, det är super skönt. Inte många kvar att köpa till. Dock är inte hela adventskalendern klar, behöver köpa en till och sedan så har jag idag köpt en bak-bok till min killes syster i julklapp! :D

Svar: Aa allts¨man blir ju så sjuuukt besviken !
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av N:

Fin vägg!!

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så tråkigt att det inte var som du trodde :/ jobbigt när det blir så, men blev jättefint ändå tycker jag :) <3

Svar: Ja man blir en aning besviken! Tack snälla du :) <3
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Angelin Frejd:

Så fint! ❤ och bilden på våra älsklingar 😍😍

Svar: Underbara! <3
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :