Storshopping och mys

publicerat i Vardag;
Helgen som passerat har vi spenderat i huvudstaden hos svärfar + fru. Jag och frun var in till Mall of scandinavia medan resten var på andra äventyr. Det blev en del shopping till både mig, Marre och självklart Belize! :)
 
Idag ska vi på kalas till en av mina närmsta vänner som blir hela 27 år, snart 30 med andra ord haha! ;) Och ikväll vankas tabata, jag hoppas bara knät pallar.. Gjorde illa mig rejält förra vecka och efter en check av knät visade det sig att knäskålen hoppat ur led och sedan tillbaka men att muskeln runt knät fick sig en ordentlig sträckning i samband med det.. Håll tummarna att det ska funka! :)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken mysig helg och lycka till med tabatan! Kramis

Svar: Tack! :D Kramar
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Mall of Scandinavia verkar riktigt nice! Bor i Göteborg och jag saknar ett sånt centralt shoppingcentrum som Mall är (Nordstan är ju inte direkt samma sak)
Får nog ta och åka dit!:D

Svar: Ja det är faktiskt värt det :D Vi har ca 1 timmes bilresa men det är så kul där :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul med tabata lycka till och hoppas knät håller ,kramis

Svar: Tack snälla! Kram :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Så fint mobilskal!

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Angelin :

Kul att du fortfarande går på de. Hade dock gärna följt med .. hoppas det gick bra.

Svar: Det blev inget :(
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Linda:

Snyggt skal!

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Mirre - Sweetwords:

Hoppas att kvällen var så trevlig som jag tyckte mig verka

Svar: Det var den! Tack <3
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av freja lindsjö:

roligt med shopping :D

Svar: Alltid :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :