Lite sen start på nya året, men nu är vi här

publicerat i Vardag;
Som ni säkert inte har missat har jag haft världens uppehåll här, och ska jag vara helt ärlig så har jag inte haft ork att sätta mig vid datorn. Den energi jag har haft har endast gått till min lilla tjej. Mycket har hänt sen vi hördes sist vilket är anledningen till att datorn har varit priosist. Bl.a. så har min älskade morfar gått bort efter en tids sjukdom, så det har varit sorg och begravning kring honom.
 
Men nog om det, just nu och sedan ett tag tillbaka mår vi helt fantastiskt. Belize (tro det eller ej) men går faktiskt sedan en månad tillbaka. Jag kan inte fatta det om jag ska vara ärlig.. Vem snodde min bebis haha!
 
Jag och sambon har haft en kväll tillsammans i huvudstaden där vi var på Alex och Zigge live, kan ha hänt att några öl slank ner ;) Supertrevligt hade vi det iallafall. Så mysigt att bara vara han och jag ibland.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Heléna:

Härligt att du är tillbaka - har saknat dig <3 Jag beklagar sorgen :( Alltid hemskt att förlora någon <3 Så fina bilder :D Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på veckan fina du <3 Kramar <3

Svar: Tack! <3 Vad roligt att höra!Stora kramar <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha men åh så mycket söta bilder! Kul att höra att hon går! :D

Svar: Tack! :D Jaa jätteroligt att se hennes utveckling! :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Så tråkigt med din morfar :(

Svar: <3
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Beklagar om din morfar. Trist att mista någon som står en nära :/
Vilka härliga bilder & roligt att du har haft en underbar tid med din sambo och roligt att Belize nu går! :D

Sv; ja, det var oerhört rart utav min finaste. Tackar! :D

Svar: <3Ja det är verkligen fantastiskt! :)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Härligt med rader från dig och tråkigt med din morfar =(, men så trevligt med egentid och lite utekväll, kul att gå på konsert med


Svar: <3
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av carolines:

Vad kul att du är tillbaka! Saknat dina uppdateringar :)

Svar: Tack! <3 <3
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :