Noll inspiration

publicerat i Vardag;
Fick ett mindre bakslad i depressionen och har därför prioriterat bort bloggen lite. Men nu börjar det ordna upp sig igen och jag är på rätt spår! :) Har dock inte hänt så mycket sen sist haha, haft min första natt själv med Belize, vilket gick jättebra trots en inre stress hos mig.
 
Promenerar ca 5km de dagar som vädret tillåter så nu är mina gamla jeans på igen, även om det inte är det viktigaste i livet att komma i sina gamla jeans så är det verkligen en självförtroendeboost för mig :) Hade ett par goa vänner över i lördags och unnade mig tillochmed ett glas lättvin till maten haha! Kändes nästan som jag gjorde något förbjudet :P
 
Idag öser regner ner här utanför så det blir en hemmadag om man bortser från storhandlingen som sker när sambon kommer hem. Har tyvärr inget roligare att skriva.. Helt tomt på inspiration så kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om, frågor eller ja, vad som helst igentligen :)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du mår bättre nu och är tillbaka! Kram

Svar: Tack snälla! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av MALIN:

Jag har också tappat inspirationen lite... Hoppas den kommer tillbaka till oss båda snart! Kram

Svar: Jag håller tummarna! Kram
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av jessy:

Egna tips? :D

Svar: Tack! Det ska ordnas :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Marie:

Din bloggadress kommer inte med då du kommenterar hos mig, men förstår att det är du ändå =D

ja men ångest är jobbigt då man får, för mig var det också så att det kom och gick och så poff en dag var det bara borta.

Men sådant är ett boost för en själv, man känner sig finare då man kommer i sina jeans

Svar: Oj nu har jag fixat det! :D
Så är det verkligen! :)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Trevligt med lite besök och ett glas vin, kan förstå din känsla av att det är förbjudet. Det där med inspo är inte lätt, det kommer dagar då man inte känner för något. Kan du inte skriva lite om dina tankar och känslor kring när du fick barn och så? Kram

Svar: Mycket trevligt! :D Åh tack för tipset, ska absolut skriva om det :D Kram
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så kul att läsa att första natten själv med belzie gick bra :)
och här regnar det också :( blir en inne dag idag här med!
lite tips på saker jag skulle vilja att du skrev om
" Saker som ändrats sen du fick barn" alltså hur dina rutiner osv såg ut innan och hur dem ser ut nu <3 kram

Svar: Tack! :DTack för tipset också! Har försökt slänga ihop en liten förändring, såg däremot att jag missade rutiner haha! ;) Kram<3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Skönt det låter med jeansen :)

Svar: Jaa verkligen, och ekonomiskt! ;)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Anita:

Inägg om sommarens planer?? :D Kram !

Svar: Tack för tipset! :D Det ska ordnas! Kram
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Malin:

Ja, jag tycker också det är en boost för självförtroendet:) Även om man har prio på mycket andra saker.

Svar: Ja men så är det verkligen, alltid skön med lite extra självförtroende! :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Josse:

Förstår känslan, mitt bästa tips är att bara ta en paus i bloggningen så är man mycket mer taggad på att komma tillbaka sen :)

Svar: Tack! :) Ja det var roligt att komma in här nu faktiskt! :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Åh vad tråkigt att du mått så dåligt, hoppas allt blir bra igen snart! <3

Svar: Tack snälla <3
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Caroline:

Min fråga är: NÄR DRICKER VI KAFFE?! :D :*

Svar: I veckan! :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Bambi:

Såna självförtroendeboosts är viktiga ibland tror jag :) Så låter ju rätt skönt ändå.

Skriv ett inlägg om förhållanden. Typ ja men hur man hanterar vissa dilemman i förhållanden eller liknande. Eller skriv om dina förväntningar på lillans uppväxt. Hur du tror att du skulle hantera några av hennes perioder. Typ trots eller utbrott inne på mataffären. Typ så. ^^

Svar: Åh tack för tipset! :D Tar jag verkligen till mig av och ska absolut skriva om! Kram
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Även om det inte är ett måste så är det rätt praktiskt (slippa köpa nya) att komma i sina gamla byxor ;P

Svar: Eller hur, bra för plånboken! ;)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Sarah:

Man blir så glad när man kmr i jeans man inte kunnat ha på ett tag :)

Svar: Eller hur :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Skönt att du är på rätt spår igen, bra jobbat!

Svar: Tack snälla!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :