När man väljer att gå upp 7 för lite ensamtid

publicerat i Vardag;
Barnet sover, jag och katten är vakna. Är fullt medveten om att om jag går och lägger mig igen får jag sova minst 2 timmar till. Men idag är en sån där dag där jag vill dricka mitt kaffe ifred så då var det bara att stiga upp haha:)
 
Belize fick sitt tremånadersvaccin i tisdags.. Herregud vad dåligt hon mådde efter det! Bara grät och grät, fick lite feber, men verkade ha fruktansvärt ont i kroppen. Det blev för mig och sambon att turas om att försöka trösta under hela natten. Älskade barn.. Försöker tänka att det är såå värt det i längden!!
 
Igår åkte jag iväg en stund för att överraska sambon, efter att ha letat i heela jä*la stan efter utemöbler så hittade jag till slut ett ställe där dom inte hade tagit slut. Upptäckte dock när hon som hjälpte mig kom med kartongen att denna går inte in i mormors bil... Så där satt jag med min megakartong och fick vänta på att syrran skulle sluta jobbet så hon kunde köra hem mig med min kartong hahaha!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

åh stackarn, måste vara hemskt när de små inte mår bra

Svar: Ja usch vad hjälplös man känner sig!! :(
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :