Julpyntat

publicerat i Vardag;
Lite senare än första advent så tog vi fram allt julpynt då jag lovat en nära väns dotter att hon ska få komma och stöka ner här haha! Sagt och gjort, i tisdags hade hon nämligen studiedag från skolan så då passade vi på. Vi hade hur mysigt som helst! Belize valde kulorna, gav dom till Laura som hängde dom i granen. Så nu har jag områdets finaste gran.
 
För övrigt så har vi mest bara degat.. Sambon har fått en spricka i hornhinnan och är inte sådär jättepigg. Efter en operation i ögat imorse så är han nu hemma och sover. Jag hoppas så att vi kommer iväg till våra vänner idag som planerat..! Annars får jag väl ta med mig lillskruttan och åka själv :D
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad mysigt!

Svar: Supermysigt :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt och hoppas att ni kommer iväg alla ni till vännerna! Kramis

Svar: Jättemysigt :D Jag fick åka själv men det var okej :) Kram!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Lucka 1 i min bloggjulkalender är öppnad, gå gärna in och kika! :)

4:e kommentar, skriven , av Lina:

härligt!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh så mysigt det såg ut! Min pappa fick en spricka i hornhinnan förra månaden! Hade aldrig hört talas om det innan och nu hör jag det två gånger på så kort tid! Så sjukt

Svar: Ja verkligen :D Nej men gud.. Har han också linser? Sambon har ju fått linsförbud nu.. 4e gången iår han åker på detta :O
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så mysigt och jag förstår att ni fick en superfin gran :D Hoppas ni kom iväg till era vänner. Jag saknade ditt tisdagsinlägg den här veckan :( Fick du inte in några creepy berättelser? Jag kan skicka några till dig så du har några på lager om du vill :D Kramar fina du <3

Svar: Ja hon kan hon :D Njae jag hade inte fått några nya :( Skicka hemskt gärna!! [email protected] ! :D Kramar!! <3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Gud så mysigt!!

Svar: Ja verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Julia Johansson:

Så fint! :)

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av carolines:

Du, våran är ganska fin den också faktiskt ;)

Svar: Njaa.. Den kan få komma tvåa hahahah ;)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Marie:

Men oh så mysigt ni pyntar det

Svar: Ja det bidde riktigt mysigt :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av N:

Mysigt med julpynt :D

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Emma:

🌸 Bolmgrens Julkalender 2016 🌸
Nu är lucka 2 öppnad! Kika in och kolla vad som döljer sig i luckan ❤️

13:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så mysigt med julpynt :)

Svar: Jättehärligt :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Alltså har en sådan extrem längtan efter julpynt, haha- ser MYCKET fram emot att se dem hemma närmare jul!

Svar: Hahaha! Önskar bild sen ;)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :