Kolmården

publicerat i Vardag;
Fredagen spenderades kvällen ihop med min mor, syster och vän för att fira att min syster fyllt år. Det blev en sen kväll och eventuellt en bärs för mycket, men trevligt hade vi! :)

Lördagen väckte min sambo mig för att åka iväg på någon slags överraskning. Jag sov typ hela bilresan ( ja jag var lite bakfull....) men bilen stannade utanför kolmården så dagen spenderades där tillsammans med familjen + en nära vän till familjen med barn som bor i närheten. Hade en perfekt dag!!
 
Idag kom svärmor hit efter ett telefonsamtal kl 8 imorse där hon undrade om hon kunde åka neråt 9.30, ja men visst kunde hon det, så nu har jag stått för maten och en redig slapparkväll väntas! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MALIN:

Vad mysigt med Kolmården! Kram

2:a kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Gullig sambo som tar med dig på en överraskning till Kolmården :D

Sv; ja, verkligen :D

3:e kommentar, skriven , av MoaKandelin:

Åh så mysigt :)

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken underbar sambo du har och så himla mysigt! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Åh såå himla mysigt!!

Svar: Ja verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Ida:

Så kul med Kolmården :)

7:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad mysigt! vill också till kolmården :D

8:e kommentar, skriven , av Linda:

Så fin du är!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Så mysigt det låter!

10:e kommentar, skriven , av Anita:

Men mysigt! :D

11:e kommentar, skriven , av Mirre Sweetwords:

Ohh Kolmården var ju vi till på semestern, såå mysigt

Svar: Ja det är fruktansvärt mysigt där :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Tilda:

Mysigt med Kolmården! <3

13:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sån mysig dag :)

14:e kommentar, skriven , av Cissi:

Så mysigt!

15:e kommentar, skriven , av Heléna:

Låter härligt :D Jättefina bilder :D Kramar <3

16:e kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Låter mysigt tycker jag.Vad fin du är..Kram!

Kommentera inlägget här :