Lunch

publicerat i Vardag;
Idag blev jag och sambon bjudna på lunch av hans låtsasfar och hans flickvän. Blev en kycklingsallad för mig men jag är fortfarande mätt alltså haha! Annars har vi bara en lugn hemmakväll, vi har ju börjat kolla på den omtalade serien SKAM. Asså alla har verkligen pratat om det så nu ger jag det en chans. Har ni sett den?
 
Vi får väl se vad vi tycker när vi kommit lite längre! :D Hoppas ni haft en underbar lördag hörrni!
 
När det är helg får man äta frukost framför tvn
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Älskar Skam :D

Svar: Ja alla säger att den är så bra :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Mirre - Sweetwords:

SKAM är grymt bra, säsong 2 är allra bäst, men alla säsonger är rikrigt bra, trovärdiga spelarinsatser och så fin du gjort om här inne

Svar: Ja alla säger det om säsong två, har precis kollat 2 avsnitt så nu plöjer vi resten ikväll hahah :D Åh tack vad kul att höra!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

vad mysigt ni ser ut att ha det :)

Svar: Absolut :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Bella:

Hoppas att ni får en bra söndag, kram!

Svar: Tack det hade vi! Kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att du har börjat kolla på skam och jag har sett alla tre säsonger :-D Kramis

Svar: Jaa alla säger ju att det ska vara så bra :D Kram
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Carolina Thoor:

Mysigt att bli bjudna på lunch! Själv har jag inte sätt SKAM, men också hört mycket om den. Nästan för mycket så att man inte vill hoppa på trenden ^^, du får gärna säga vad du tycker om serien!

Sv; ja, det ska bli riktigt kul! :D

Svar: Men precis så tänkte jag med ;) So far so good, faktiskt! :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nej det är dags för att se skam nu:) kram

Svar: Lite så jag kände också haha! Kram
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt bra dag :) Själv plöjde jag mig igenom alla tre säsonger av Skam på en vecka, haha ;)

Svar: Verkligen :D Hahaha vi är på andra nu så risken är att vi gör detsamma ;)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hoppas du fick en jättemysig helg!

Svar: Tack snälla! Det fick jag verkligen!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Heléna:

Jag har sett de tre första säsongerna av SKAM :D Tycker säsong 2 är bäst och sedan säsong 1 - säsong 3 är inte fullt lika bra, men helt okej ändå :D Hoppas du har haft en riktigt fin helg :D Kramar <3

Svar: Vad kul! :D Vi är inne på andra säsongen nu ;) Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Anita:

Gott med sallad! :D

Svar: Super :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Mirre - Sweetwords:

Ja säsong två är man såld i, man blir ju lite kär i de avsnitten ;D

Svar: Ska bli spännande att kolla nu :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

äääälskar SKAM :D

Svar: Jaa det är faktiskt riktigt bra :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Ida:

Jag har sett skam och den är verkligen sevärd :)

Svar: Vad kul :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :