Galenskap och kärlek

publicerat i Vardag;
Bilderna som syns här överst gör inte rättvisa för gårdagen vill jag lova. Det ser väldigt mysigt ut och själva grejen var mysig. Men Belize var ett monster igår. Under iprincip hela dagen grät hon. Jag är så bortskämd med en glad unge så denna dag höll på att driva mig till vansinne. Visste verkligen inte var jag skulle ta vägen.. Så efter en hel dag med skrik varvat med mat så somnade hon vid 19.30 och sov ända till 7 imorse!! Nog för att jag var utvilad när hon tyckte det var morgon men hade även lite panik inför dagen om den skulle bli detsamma som igår!
 
Men idag har hon varit en ängels barn igen, glad och sover som hon ska! Tack och lov säger jag bara. Så idag har vi myst och jag har hunnit med att tvätta, hänga tvätt, dammsuga, dricka kaffe, dammat och busat med bebis! :) Hoppas det fortsätter så då vi får besök av en vän som väntar sitt första barn. Vore hemskt att avskräcka henne nu när pojken kommer om 3 månader hahah!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Haha det där känner jag igen! Att man glömmer lätt de jobbiga stunderna när barnen är snälla och glada :-D Kram

Svar: Ja fyf*n rent ut sagt vad dom kan låta illa hahaha! Ja men precis, idag känns det som om det aldrig har hänt, så nu laddar hon väl upp för en ny monsterdag hahah! Kram :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

Förstår att gårdan va jobbig :/ Vilken tur att hon e glad idag igen :)

Svar: Ja äntligen är hon glad igen haha :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Vad jobbigt men vilken tur att det är bättre idag =). Så himla sööööt också. Kram

Svar: Verkligen! :) Tack så hemskt mycket! Kram
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så fina bilder, och vad solbränd du blivit i ansiktet :) jättefint!
Och så jobbigt att Belzie var ledsen igår, men hoppas hon är lite gladare idag och inte gråter lika mycket :) Kram

Svar: Tack snälla du! :) ja jag får färg så fort jag sticker ut näsan genom dörren när solen är framme haha. Inte alltid så bra.. Jaa tack snälla du! :) kram
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Susanna:

Ja det känner man igen, men det är tur att de dagarna kommer som man bara njuter också =) Vilken fin bild på er <3 kram

Svar: Jaa man får bita ihop, sen glömmer man hur jobbigt det kan vara tills nästa gång det händer haha. Tack snälla! Kram <3
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vilka härliga bilder! Kram

Svar: Tack! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Josefine:

Sååå himla söt!!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

jobbigt...men härligt att hon sov så länge :)

Svar: Ja det var väl den enda fördelen! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Vilken tur att hon vaknade gladare idag!

Svar: Ja verkligen!
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Låter som du haft en bra dag idag :) . Så skönt när man hinner med att städa och sånt :).

Svar: Ja det ser ju ut som ett bombnedslag här mestadels av tiden hahaha :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Marie:

Oh låter som snuttan haft magknip då kanske? Skönt att ni fick sova ikapp, samt att hon var bättre idag

Svar: Ja jag vet inte vad det var.. Tror jag hade klätt henne för varmt också, det är så svårt!! :(
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av linah:

söta bilder! <3

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Anita:

Sötisar! :D

Svar: Taack! :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Caroline:

Hur kan något såå sött vara ett monster?! ;) <3

Svar: Ja man undrar ju det när man ser henne, men den ungen kan vill jag lova *asg* <3
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :