Det här med frukost

publicerat i Vardag;
Jag tror mitt barn har något sjätte sinne eller nåt. Spelar liksom ingen roll hur djupt hon sover, så fort jag ska äta så vaknar hon haha! Kall mat och kallt kaffe har liksom blivit vardag numera.
 
Igår var vi och hälsade på gamla vänner som har en 3veckors bebis hemma. Så himla liten!! Hon var dock mindre än Belize när hon kom men Belize har på riktigt aldrig varit så liten som deras goding! Nu blir det lite mys med kissen medan bebis sover, och ikväll får vi fikagäster :) Ha en underbar dag kära ni!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

haha så har det typ alltid varit om min pojke sovit när jag ska äta :)

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Haha känns igen eller att man får äta en och en, eller då man är ensam äta i omgångar,

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Haha va roligt att hon känner av när nån äter :) Najs att hon gillar mat men tråkigt att din mat blir kall :P

4:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

haha aw :)

Kommentera inlägget här :