31 Mars

publicerat i Vardag;
Som ni vet hade vi våran egen fotograf Lisa här som tog lite bilder på oss alla 3. Blev dock inte alltför lyckat då B låg och sov under hela tiden haha! Men sån är hon, det var ju bara att gilla läget. Nu är bilderna iväg på "tillsnyggning" innan dom kommer upp här. Så både ni och jag får vänta lite till på resultat.
 
Idag kommer ett par nära vänner över för lika fika och vagnspan, dom ska nämligen få tillökning i familjen dom också! Iiihh jag blir ju så ivrig när jag får veta att mina vänner väntar barn haha! Tycker det ska bli skitkul rent ut sagt.
 
Nu njuter jag av en kaffe medan skruttan sover ett par timmar, blev inte mycket sömna för mig inatt och mindre kommer det bli för gissa vad!? Min sambo har fått ett nytt jobb och börjar redan på måndag! Äntligen rullar livet på som vi önskat!
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Och jag ska fixa med dem under dagen, jag lovar :)

Svar: Tack världens bästa gudmor! <3
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Tuva Björnwall:

åh vad kul!! :D

Svar: Superkul :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Josefine:

Naw trött liten :)

Svar: Ja en riktigt tröttmössa är hon:)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Sandra':

Så roligt att din vän också ska ha barn :)
och ska bli kul att se bilderna sen när dem är klara :D

Svar: Ja vi är jätteglada över det haha :DHär är vi också nyfikna!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Vad mysigt med lite besök! :D

Svar: Jättekul :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Tilda:

Längtar efter att få se bilderna! :)

Svar: Det gör jag också (a)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Nicole:

Åh vad kul!! :)

Svar: Superkul :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av miche - livsstil och bloggdesign:

så roligt.

Svar: Jättekul :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Daniella:

Grattis till din sambo :D

Svar: Han tackar! :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av therese:

Oh vad spännande med nytt jobb. Kul för honom!
Kram

Svar: Jättekul ska det bli :D Kram
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Vad mysigt med fotografering!

Svar: Superkul :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va tråkigt att hon sov men kul o få bilder tsm iaf :)
Ska bli kul o få se dom sen :)
Mysigt o ha kompisar över på fika :)

Svar: ja jag är jättenyfiken på hur det blir :D
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Mirre:

Så härligt med kompishäng och spännande med korten =D, vill se =D

Svar: Jaa jättemysigt :D Jag är också supernyfiken haha!
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Johan:

ika och kaffe är alltid välkommet ;)

Vad är det för jobb du har fått tag i? :)
Grattis i vilket fall!

SV: Ja, det var jätteskönt att vara ute och gå där i måndags :)
Idag var det dock kallt igen... Hoppas värmen återkommer snaart!


Svar: Han är fastighetsskötare så han ska börja jobba som det på en jättestor golfbana :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Bambi:

Men gud vad härligt. Då kan du och din vän ta turer med vagnarna osv. Så mysigt. Jag har inte barn själv - men det bara låter ju så mysigt. Kan köpa en vagn utan bebis och hänga med ändå.

svar: Men asså, du anar inte hur glad jag blir av att läsa din kommentar <3 Det betyder så mycket. KRAM!!!

Svar: Ja det är jätteroligt att ha flera som har "samma liv". Mycket bättre förståelse för om man är helt slut en dag haha! :) Haha ja men det tycker jag du ska göra! Kanske finns en docka du kan lägga i ;)
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av V I L M A L A ♔:

Vilka söta små fingrar :3

Svar: Visst är det gulligt :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av MATILDA:

Vad härligt när allt rullar på!! :)

Svar: Superskönt :D Njuter för fullt här hemma!
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Åh, kul att se bilderna sen!!

Svar: Ja jag är också nyfiken :P
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad roligt! ser fram emot bilderna :)

Svar: Ska bli spännande ;D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :