Virrpannan är igång igen

publicerat i Vardag;
Det har varit så himla mycket runtomkring oss just nu. Både bra och dåliga saker, mycket som tagit min energi men även mycket som gett energi. Skulle jag gå in på allt som hänt sen vi hördes sist skulle ni sitta och läsa till imorgon så jag väljer att berätta några av de roliga sakerna.
 
  • Belize har varit på sin första powermeet och skötte sig exemplariskt
  • Helt plötsligt knackade det på våran dörr, och utanför står en präst! Jag tänkte, vafan har vi ställt till med nu då men tack och lov var det bara mötet inför dopet som denna virrpanna hade glömt bort helt!
  • Vi förbereder och räknar gäster inför dopet som sker nästa helg (inget är klart = panik)
  • Vi har varit på BVC och min lilla, stora tjej är nu 64 lång och väger 6890g, hon har även hunnit fylla 4 månader. Stoppa tiden tack!
Nu ligger min lilla skönhet och sover så denna mamman passar på att städa upp i vårat bombnedslag, och även kika in här, saknar att ha tiden över till datortimme ;)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att ni har varit på powermeet och så himla söt hon är! Kram

Svar: Ja himla kul :D Tack snälla! Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av trisiaa:

ÅH så söt!!

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så söt hon är, och vad hon växer :) tiden går fort, så spännande med dop =)

Svar: Tack snälla! :D Jaa det går så fort! Ska bli riktigt kul :)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av linah:

så söt!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vilken cooling 🤗

Svar: Tackar!! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Matilda Johansson:

Vilket charmtroll 😍

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Haha det med prästen var kul :D. Sen roligt med Powermeet också, bor ni nära Vås? Jag har bara vare på PM en gång på dagen inne på marknaden :)

Svar: I västerås faktiskt! :) Det är väldigt roligt att kolla tycker jag :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Bambi:

men gud! Hur söt kan en unge bli liksom? ^^

Svar: Ibland undrar jag detsamma ;) tack!
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av ♀ Sara Ben's ♀ :

Omg wuuut? Jag bloggade på en annan blogg förut och vi brukade kommentera varandras bloggar, men så slutade jag blogga så vi skrev inget länge. Och sen nu när jag börjat blogga igen hittade jag hit och så ser jag att du har en bebis!!!

Vilken söööööötis. asså really. man typ smälter haha xD

Svar: Nämen gud vad roligt hahah! :D Tack så hemskt mycket! :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Hahah det skulle vara rätt sweet om prästen bara kom på spontanbesök då och då dock ;))) (Vad roligt med dop! Ska ni ha det i kyrkan eller på annan plats?)

Svar: Ja det hade varit väldigt spännande faktiskt! :D Det blir i kyrka denna gång :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Sandra:

Haha va kul att prästen knackar på och din första reaktion är: Vad har vi nu ställ till med? <-- såå roligt

Svar: Hahaha!
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av MALIN:

Såååå fin hon är! Och så tuff i solglasögonen! Kram

Svar: Tack snälla! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Julia:

Så himla söt!!

Svar: Tack!
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Josse:

Så söt!

Svar: Tack!! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :