Vilodag

publicerat i Vardag;
Idag har både jag och lilla bebisen en vilodag. Inte alltför livat i magen, brukar vara full fart i 2-3 dagar sen är det lite halvlugnt en dag sen är det full fart igen haha. Idag valde hon en perfekt dag att ta det lugnt på då det är -20 grader ute och jag vägrar gå utanför dörren!
 
Fick däremot finbesök av lillprinsessan och hennes mamma, så himla mysigt att ha dom här! Dom åkte precis iväg och jag tryckte i mig resterna av våfflorna som blev kvar från igår. Nu ska jag fortsätta att vila. 
Har ni det kallt ute där ni bor? Någon som har begett sig ut?:)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Celine:

Så mysigt med besök!

Svar: Mycket! :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Paulina Holmberg:

Åh vad mysigt med lite sparkar och rörelser i magen! Jag troooor jag kände mina första buffanden igår kväll, det var superspännande!

Svar: Ja det är helt underbart, men ibland gör det nästan ont hahah! Min lilla dam når ju upp till revbenen så det kan lätt bli lite obehagligt! :)Ååh vad häftigt!! Kommer såväl ihåg den känslan! Snart blir det varje dag! :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av - Caroline:

Så söt!

Svar: Underbar :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Erica:

Härligt med en vilodag! <3
Jag behövde handla idag, så var ute en stund på dagen. Hade klätt på mig massor så att jag inte skulle frysa, och frysa gjorde jag inte heller. Dock så var det "bara" 10 minus här...

Svar: Bara och bara! -10 är för mycket för att jag ska ta mig ut haha! :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Amanda:

Ja -20 här med, klädde på mig ordentligt och tog faktiskt 1h promenad ute igårkväll! Kallt men riktigt mysigt!

Svar: Men vad duktig du är!! :) Skulle också behöva komma ut och få lite luft faktiskt.. :)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Lis Mari:

Vi har haft -25 idag, men stället jag bodde på förra året hade - 41, så jag är rätt nöjd ;)

Svar: Åh herregud! Jaa trodet att det är skönt med "bara" -25 haha! ;)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av linah:

åh va fin du är!

Svar: Tack så hemskt mycket!! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Mirre:

Fin du är i håret =D

Det är -22 här idag

Svar: Men åh tack!! :)Usch vad kallt…..
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Annsoh:

Jätte fina bilder!! :)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :