Mindre bra minne

publicerat i Vardag;
Blev helt förkrossad när jag insåg att förra årets almanacka inte ens kan bjuda på några dagar året efter haha! Så nu har jag väl sagt i ungefär 4 dagar att jag måste köpa mig en ny, men eftersom jag inte har någonstans att skriva det så har jag ju självfallet glömt bort det varje gång jag är på affären! Tills idag! Nu är den hemma och jag har redan börjat fylla den med viktiga saker haha! :) Minnet är bra men kort!
 
Var förövrigt hos våran underbara barnmorska idag, hjärtat låter perfekt och min mage hade växt yttligare 2 centimeter sen sist. Snart spricker den väl haha..! Trodde det var omöjligt att bli såhär stor jag som är rätt liten annars *asg*
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linn Strömberg:

Åh vad skönt att allt är bra med fostret :D

2:a kommentar, skriven , av - Caroline:

fin!

3:e kommentar, skriven , av Pälsbloggaren:

Då är vi 2 med dåligt minne, haha! Fin almanackan var :-)

4:e kommentar, skriven , av Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Åh vad kul att vara hos barnmorskan:)

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Härligt med en ny kalender! :D

6:e kommentar, skriven , av Mirre:

Hehe ja dåligt minne känns igen, jag känner mig som virrpanna ibland =D. Så fin almenackan var =D

Jag gick istället upp lite, så jag var orolig istället, men det var för jag inte hade ett dugg sötsug så jag gick samtidigt ner som jag gick upp det jag skulle. Så det som var drygt var att många påpekade att jag var så liten, har du inte gått upp mera, liten mage du har osv, det vart ju jag nojig över då,

Svar: Haha ja man är ju verkligen snurrig!!
Jahaa, jag har egentligen inte gått upp så mycket jag heller men flickan i magen verkar vara en riktig tjockis haha! Sen är hennes pappa väldigt lång också, vet inte hur mycket det påverkar stl på magen men.. :) Ibland önskar jag bara att folk kunde hålla åsikter för sig själva om dom inte har något snällt att säga om magen haha!
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Celine:

Skönt att du köpt en ny iaf :)

8:e kommentar, skriven , av Josse:

vad fin den var!

9:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilken söt kalender :). Hehe det är spännande hur mycket en mage kan växa :D.

10:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Även jag insåg att helt plötsligt så var året och kalenden slut, har också köpt mig en ny :)

Svar: Haha, ja det är lika bra så man hänger med i vad som händer :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Lis Mari:

Bra jobbat, skulle inte klara mig utan kalender >.<

Svar: Nej det är ju hopplöst att ha allt i huvudet!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :