29 Februari

publicerat i Vardag;
Idag är det flera stycken som gissat på att lillan ska komma. Det skulle dock inte förvåna mig men jag tror faktiskt att jag snällt får vänta på igångsättningen på lördag. Har haft rejäla sammandragningar och även några värkar. Men det verkar däremot aldrig bli något regelbundet *suck*. Jaja nedräkningen forsätter :)
 
Nu har jag vaknat tidigt i vanlig ordning, men för ovanlighetensskull har jag förberett frukost till min otroligt trötta sambo haha. Ägg är kokat, kaffet är klart och grönsaker är skurna, bara han kvar nu! :)

Ha en bra måndag kära ni! Och förresten.. TACK för allt stöd jag får av er! Ni är heeelt fantastiska!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MATILDA:

åh söt katt!

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men åh vad spännande! :-D Kram

Svar: Ja det ska bli otroligt spännande allting! :D Kram
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Bambi:

aw! Jag var bombsäker på att hon skulle kika ut medan jag var inaktiv på bloggen. Hoppas hon bestämmer sig för att komma ut snart. Så himla spännande!

Svar: Jag önskar att det hade hänt tro mig haha! :D Jaa nu får det väl vara bra snart tycker jag! ;)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

så himla spännande ju :) hoppas hon kommer snart.
Skrattade lite när jag läste din kommentar om det där med grönt hår, haha så illa det kan bli :) Kram

Svar: Vi håller verkligen tummarna här! :DHahah jaa det blev lite halvgalet faktiskt.. Kram! ;)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Erica:

Åh, snart dags! Spännande! :D

Svar: Ja äntligen börjar det närma sig! :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Vilken underbar morgon det lät som! Lyx :) Kram

Svar: Ja det var en jätteskön morgon! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt ändå att du vet att det händer något på lördag! Men håller tummarna för idag :) det är ju ändå lite roligt haha! Och jag hade också oregelbundna förvärkar men vattnet gick ändå och sen kom hon ;P

Svar: Ja men faktiskt, man har iallafall ett slutdatum nu! :) Är det så? Känns som det aldrig kommer bli någon bebis här haha!! :P
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av sommarblom.blogg.se:

Hoppas hon inte kommer idag ;)

Svar: Jag klarade mig! ;)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av therese:

Men så bortskämd! Haha, vilken söt sambo du är. Och du kommer garanterat bli en underbar mamma! Lycka till nu o hoppas att bebben tittar ut snart ju! Vi alla längtar! :D
Kram

Svar: Haha ja han blir det ibland ;) Men åh tack för de otroligt fina orden! Vi hoppas som galningar här också att hon behagar titta ut snart, börjar bli lite otålig här.. Kraam! :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Lisa:

Kan hon bara ploppa ut så att jag får älska henne!

Svar: Men ungefär så va!
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Spännande, blir ju när som helst. Försök att sova och skämma bort dig tills hon föds. Ta lite fotbad, bara och koppla av :).

Svar: Ja det är riktigt spännande, men börjar bli otålig nu! Tack för tipsen, ska jag absolut försöka göra! :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va snällt av dej o fixa frukost till honom :)

Svar: Jag kan när jag vill ;)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Angelin :

Inte långt kvar nu oavsett 😍😍😍

Svar: Nej tack och lov! :)
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av linah:

haha söt!

Svar: Ibland ;)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Beatrice:

ÅH, söt katt! Vad tråkigt men samtidigt spännande med att inte veta när sitt barn kommer ut :) Kram och lycka till!!!

Svar: Tack! :) Jaa det är väldigt spännande! Tack snälla du, kram!
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Sigrid:

Så spännande, hoppas hon kommer snart :D

Svar: Ja vi håller tummarna här! :)
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Nimo:

Spännande!

Svar: Det ska det bli!
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

skönt att du blir igång satt på lördag iaf :)

Svar: Ja verkligen! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :