Sovmorgon

publicerat i Vardag;
Idag var det min tur att ta sovmorgon, så himla skönt och så otroligt välbehövligt. Sambon är sjukskriven en vecka till så jag hoppas på att få lite flera sovmornar! Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart börja göra mig redo för dagen. Blir adventsfika hos en av Marres arbetskompisar och sen ska vi väl fortsätta hjälpa våra godingar med deras hem och få upp de sista listerna. Känns som ett evighetsprojekt haha!
 
Snart är det tisdag igen förresten hörrni, kom ihåg att maila mig era historier på [email protected], alltifrån oförklarliga ting till spökhistorier vill jag ha! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia Johansson:

Så himla mysigt med adventsfika :)

Svar: Ja det är det verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Skönt med en sovmorgon ju!!

Svar: Nå otroligt!!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

härligt!

Svar: Mycket!
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh va skönt att du fick sovmorgon :D

Svar: Nå otroligt :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Mirre:

Fin du är och man får passa på att att ta sovmorgon då båda är hemma

Svar: Tack! Ja det får man verkligen göra!
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Heléna:

Underbart med sovmorgon! Hoppas du har haft en riktigt fin andra advent :D Jag har mailat en berättelse till dig på mailen nu som du får använda om du vill <3 Kramar <3

Svar: Tack snälla du! :D Kramar <3
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va skönt me lite sovmorron :) De borde man alltid ha :)

Svar: Utan tvekan :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :