Street race

publicerat i Vardag;
Mycket riktigt har vi sovit gott de senaste 2 nätterna! Tjohoo! I förrgår så åkte familjen för att kolla på streetrace, Belize var verkligen inne i bilarna som svishade förbi haha! Paret bredvid oss satt och skratta så hjärtligt åt henne när hon tjoade till och hejjade. Vi också kan jag tillägga.
 
Igår hängde vi med Belize gudmor på shoppingcentret, blev en fika och även en ny mobil för mig. Trots att jag hade 6 månader kvar på min gamla telefon så kände jag att det var dags att byta upp sig lite. Eftersom jag mest fotar med mobilen då systemkameran är lite halvknepig att ta med sig överallt så kändes det bra med en ny mobil med bra kamera. Man är ju lite halvt fotogalen sedan bebis kom haha!
 
För övrigt ringde min pappa mig igår kväll.. "Grannen säger att det blåser i vårat tält, kan du åka och kolla hur det ligger till?" Han är och campar ca 20 mil hemifrån. Självklart åkte vi dit och kolla.. Vi fick oss ett gott skratt när vi kom fram. Blåser lite i tältet? HELA tältet hade flugit iväg hahaha!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josse:

Haha här blåser det också så sjukt mycket!!

Svar: Det är hemskt!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Vad kul!!

Svar: Verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh vad roligt!

Svar: Ja verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Kimmey :):

Vilken fin bild på er :)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Fröken Rödlök:

Ja, det blåser inte måttligt idag. Kunde ni rädda tältet eller hade det skadats?

Svar: Usch ja! Nejdu stängerna hade gått av :(
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Åh vad roligt! :)

Svar: Ja jätte :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

Ni är så fina <3

Svar: Tack kära du <3
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hos mig blåser det också en hel del men hos dig ser det ännu värre ut :-D Kram

Svar: Ja fy det var hemskt haha! kram
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av linah:

härligt!!

Svar: Mycket :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så kul med ny telefon :) vilken blev det?
och det blåser sjukt mycket här med :/ haha

Svar: S7 edge blev det :DUsch så drygt...
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va roligt att hon tyckte att de va kul :)

Svar: Ja verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

HAHAH men va!? Sjuk blåsigt ju!

Svar: En aning *asg*
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hahah gud vad kul att hon tyckte speedracing var så roligt :)

Svar: Jaa verkligen :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av N:

Superfin bild på er!

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Lucy:

väldigt fin bild på er :D

Svar: Tack! :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Bambi:

vad ballt med streetrace :) Skulle jag vilja gå på. Den första bilden var ju förövrigt hur underbar som helst !!

Svar: Ja det tycker jag du ska göra :D Tack så hemskt mycket!
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så kul med streetrace var flera år sedan jag var på något sånt :D.

18:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så kul med streetrace var flera år sedan jag var på något sånt :D.

Svar: Superkul faktiskt!! :D
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vad roligt! oj ja det har verkligen blåst

Svar: Haha jaa!
Släpp taget. följ flödet

20:e kommentar, skriven , av Sandra:

Asså jag borde verkligen också skaffa en ny mobiltelefon! Min mobilkamera är så sjukt dålig och jag har typ ryggskott för att jag bär runt på systemkameran jämt! Bra idé

Svar: Jaa det är så värt det faktiskt :D
Släpp taget. följ flödet

21:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så roligt att hos var så inne i streetracet, haha! ;)

Svar: Ja det var superkul hah :D
Släpp taget. följ flödet

22:e kommentar, skriven , av Boel:

Hahaha blåste liiite verkar det som ;)

Svar: Aaaa en aning ;)
Släpp taget. följ flödet

23:e kommentar, skriven , av Fröken Rödlök:

Svar: Kunde nästan tro det.
Jag hade ett partytält som blåst in i en stor häck och det enda som var paj det var att jag saknade en tältpinne.. En sån där liten som man trycker ner i marken, fästs i ett snöre.

Svar: aa det är ju så typiskt!!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :