Stress och spyor

publicerat i Vardag;
Jaa ni läste rätt, gårdagen igår vet jag inte riktigt vad som hände. Belize vaknade vid 4 (brukar sova hela natten), kändes som att inget kunde trösta henne. Sambon gick upp och jag skulle få vila lite. Men icke.. måste skynda mig och så börjar jag kärkas, mitt från ingenstans.. Efter det mådde jag bra igen förutom att jag var fruktansvärt trött. Vet inte alls var det kom ifrån.. Stress kanske? Sömnbrist?
 
Idag ska vi träffa ett par kära vänner och åka till vallby friluftsmuséum med hennes tvååring och våran sömntuta, så just nu väntar jag mest på att hon ska vakna så jag får vicka i damen lite käk innan vi beger oss! :) Hon som aldrig sover med än 30 minuter i sträck numera ska självklart sova i evigheter bara för det haha!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch vad jobbigt att vara sådär trött och visst kan det bero på sömnbrist! Kram

2:a kommentar, skriven , av MALIN:

Usch vad tråkigt.... Krya på dig! Kram

3:e kommentar, skriven , av Mirre:

Det kan nog säkert vara så, för kroppen är ju ej van vid dessa tidiga tider

4:e kommentar, skriven , av Daniella:

Nä men fy, det måste bero på stress :/

5:e kommentar, skriven , av Anita:

Jobbigt :(
Men så fin mugg :) kram!!

6:e kommentar, skriven , av sandra.:

Men så himla jobbigt :( kräkas är ju inte kul, hoppas du inte håller på att bli sjuk att det bara beror på stress:( <3

7:e kommentar, skriven , av Tuva Björnwall:

åh vad jobbigt :/

8:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Men oj stackare, hoppas du isåfall hinner ta lite tid och vila så stressen inte drabbar dig igen!

9:e kommentar, skriven , av Linnea Aurora:

Det låter en väldigt HÄRLIG natt det- hoppas denna går bättre!!

10:e kommentar, skriven , av Blondina:

Vilken fin blogg :) Btw, vars har du köpt koppen/kopparna (för du har väl fler) ;) De var rååååsnygga!! <3

Svar: Tack! :D Dom är från Ica maxi faktiskt haha!
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Bambi:

Men oj... ja det låter ju onekligen som en kombination av stress och sömnbrist. Eftersom du mådde bättre efteråt. Spänningar byggs upp och sen pallar inte kroppen mer. Det kan ju ha varit samma för din sambo. Även om det inte är på samma sätt som ni blir stressade :/

Kommentera inlägget här :