Födelsedagskatt

publicerat i Vardag;
Idag är det första April, hur många ska lura/ har blivit lurade än så länge? Jag har inget bra skämt på lager så vi får allt se hur det går haha! Däremot läste jag på facebook (ni vet sånna här minnen som ploppar upp) att idag för 2 år sedan låste jag in mina bilnycklar i bilen. Hade tillochmed suttit i dom i tenningen och där satt dom medan jag var utanför bilen. Ringde min sambo och berättade vad som hade hänt och han trodde givetvis att jag skämtade. Jag gjorde inte det... Pappa fick komma från andra sidan stan med extra nyckeln för att låsa upp bilen åt mig haha! Så kan det gå när man råkar slå igen dörren med rumpan och har automatlås på bilen ;)
 
Idag fyller våran håriga bebis hela 5 år, vi har däremot bara haft henne i 2 då vi tog över henne vid 3års ålder. Kan vara bland de bästa beslut vi tagit. Älskade underbara katt! Får se om det blir en räklunch till kissen dagen i ära :) 
 
Ha en bra dag och för gudsskull, lita inte på någon idag! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Jönsson:

Naw va söt!

2:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, skrattade högt åt det där med bilnyckeln! ;)

3:e kommentar, skriven , av Tilda:

Åh så söt!!! :)

4:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Så söt katt :)

5:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

fin katt :)

oj, vad jobbigt att det just hände på den första april..

6:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så söt katt, och jag har inte blivit lurad än heller, men inte tänkt att lura någon heller :)

Sv ; ja jag tänkte nominera dig men tänkte att du hade fullt upp med bebis :) haha,
Ha en underbar helg nu :)

7:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så söt! :)

8:e kommentar, skriven , av Tuva Björnwall:

men så söt!!

9:e kommentar, skriven , av Angelin :

Tack för idag mina älskade ❤

10:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Hahah stackare med bilen :)

11:e kommentar, skriven , av Daniella:

Har inte inte blivit lurad i år hehe :D
Grattis till kissen ^^

12:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va jobbigt när nåt händer på första april o så tror folk att man luras xD Tur att din pappa kom sen iaf :)
Grattis till henne :)

13:e kommentar, skriven , av Johan:

Jag gillar den där minnesfunktionen på Facebook :)

SV: Det var spännande igår kan jag lova! kan knappast bli mer spännande, 3-3 efter full tid, nästa mål skulle avgöra vilket lag som spelar i SHL nästa säsong och vilket lag som spelar i Allsvenskan. Montpetit snodde pucken av en Modospelare, kom fri med Reideborn och satte 3-4. Sagan är fulländad, vi är tillbaks!!! :)

14:e kommentar, skriven , av ISABELLA:

Haha typiskt att de skulle hända just den första april :)

15:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Så fin!

16:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

så fin! blev faktiskt inte lurad :D

Svar: Tack :) Skönt för dig! :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :