En rolig utmaning

publicerat i Vardag;

Jag blev utmanad av http://sweetwords.se/ att svara på några frågor så here we go! :D

 

1. Vilken är din favoritglass?

Jag älskar magnum double (stavning?) och till min stora förtjusning såg jag att den kommit tillbaka! Jag har redan ätit 3...

2. Vad skulle du göra om du vann en miljon, även om du lever i ditt drömliv?

Jag skulle resa, lägga en kontatinsats till ett hus och även skänka en del till välgörenhetsorganisationer, främst för att stötta cancerforskning och hjälpa utsatta barn!

3. Vilken är utan tvekan din bästa tvserie?

Blacklist! Helt fast

4. Hur hanterar du en situation om du är i ett stort rum med massa folk och du ingen känner? då det förväntas att man ska vara social ex på en fest/kalas/jobbfest osv

Oj... Jag avskyr sånna situationer. Är inte blyg eller så men försöker nog söka upp någon kring min ålder och mingla lite med sen hänger jag efter som en plåster hahah! Skitdryg är jag nog...

5. Vad är du nöjdast med med dig själv och varför?

Jag är nöjd med mina vader och mina tänder (asskumma grejer). Mina tänder är raka och mina vader är långa och smala trots att jag annars är väldigt kort.

6. Hur länge har du och din man/sambo varit ett par

Vi har varit ihop i strax över 3,5 år och förlovade i snart 2 :)

7. Om du hamnar i ett bråk, hur hanterar du det, är du den som tar fighten eller som tar emot?

Beror lite på vad saken handlar om, jag är lite konflikträdd så är det något som inte är så viktigt för mig att "vinna" så ger jag mig. Men vet jag att jag har rätt och det är värt fighten då ger jag mig aldrig haha!

8. Vad dras du till för bloggar, vad är viktigt på en blogg, vad ska finnas med anser du?

Jag älskar lagom långa inlägg och mycket bilder! Någon speciell kategori har jag nog inte, alla bloggar har sin egen charm :)

9. Vem är bästa programledaren anser du på tv?, varför?

Jag älskar Steffo haha! Tycker han är klockren (Y)

10. Har du träffat någon kändis och pratat med & i vilken situation var det då i så fall?

Ja ett par st faktiskt. Tony Irwing har dömt mig när jag tävlade i landslaget i dans så fick en chans att prata med honom då, även med Bill Skarsgård på ett flygplan utan att riktigt koppla att det var han förrän vi kom fram och skiljdes åt haha!

11. Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på?

Dans, helt klart! :)

 Detta kallar jag effektivt ;) ( Ta bilden med en nypa salt )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Kul läsning och sista bilden förstod jag att den skulle tas med en nypa salt :-D Kram

Svar: Vad roligt! :DJa jag hoppades att det skulle förstås men man vet aldrig haha! ;) Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Kul läsning :)

Maten var riktig god. :) Javisst är han söt på den bilden

Svar: Vad roligt! :D
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilken tur att favoritglassen kom tillbaka :) Har inte hunnit äta nån än :P

Svar: Ja värsta lyckan :D
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så roligt med såna här listor :) kul att veta lite mer om dig =)
Har hört att blacklist ska vara bra, kanske ska ge den serien en chans :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :Djaa det tycker jag absolut att du ska göra, vi sitter som klistrade haha!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Mirre:

Vad roligt att läsa dina svart och du verkar vara en så rar och go tjej. Jag gillar inte heller sådana situationer där jag förväntas vara social fast jag inte vill och jag brukar inte heller vilja direkt "bråka" sådär, men måste man är det ju så

Hehe så klockren bild =D

Svar: Men åh tack snälla du! Detsamma! :)Nej fy vad hemskt det kan bli haha!
Ja lite rolig tyckte jag den var, såg dock hemskt ut när sambon visade mig den när den togs haha ;)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av ISABELLA:

Kul att läsa!! :)

Svar: Vad roligt :D
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Johan:

Oj, har du tävlat i dans på så hög nivå? Grymt! Hur länge sedan är det och hur länge höll du på? :)

Svar: Ja det var jättekul faktiskt! :D Jag dansade i 15 år, men i landslaget bara 2. Slutade när jag var 18 efter en knäskada under EM, så det var inte frivilligt.
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Johan:

SV: Då lyckades jag förmedla känslan genom orden :) Kanske ännu mer genom videon, jag vet inte ;)
Det är i vilket fall helt sjukt det här. Att Modo inte avgjorde matchen, hela matchserien i stort för den delen, långt tidiare, är ett under bara det, men nu står vi här, vi är hemma igen och det är så jävla häftigt, vilka krigare!!!

9:e kommentar, skriven , av Johan:

Hur känner du inför det nu då? Dansen alltså, att du tvingades sluta när du kanske egentligen inte ville det och så...?

Svar: Nja det går i vågor fortfarande faktiskt. Det rycker i hela kroppen när dunka dunka musik kommer igång. Men jag har fått acceptera läget och hobbydansar kortare stunder när tillfälle ges! :)
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Josefine:

Magnumglass äger :D

Svar: Eller hur :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att få läsa! :)

Svar: Vad roligt! :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Johan:

SV: Det kan jag förstå, när man är så ung och tvingas sluta sådär, klart som tusan det drar i en efteråt, det har ju varit en så stor del av en... men skönt att du iaf kan dansa litegrann även nu, lite är bättre än inget :)

Kommentera inlägget här :